Hoppa till innehåll

Outland?


Mosa1nagant
 Dela

Rekommendera inlägg

När du går in i The Dark Portal , så ska det finnas en Fly Path där, Den tar dig till Honor Hold i Hellfire peninsula. Där kan du göra quest och grinda. Fast level 56 kan bli kanske svårt, Mobsen är 58-62 där.

Redigerat av DraggO
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När du går in i The Dark Portal , så ska det finnas en Fly Path där, Den tar dig till Honor Hold i Hellfire peninsula. Där kan du göra quest och grinda. Fast level 56 kan bli kanske svårt, Mobsen är 58-62 där.

han är ju lvl 56, han är nog i shatt, man måste ju guida han därifrån.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du är i Shattrat city, Så får du gå ut ur staden , ta vägen North som går ut ur Terokkar Forest. Då kommer du komma till Zangermarash, följ Vägen upp north tills du hittar en väg öst som går till Hellfire Peninsula. Nu får du fortsätta Öst tills du kommer till ungefär imitten av Hellfire Peninsula. Där hittar du Honor Hold. Kolla på din Minimap för pilar som pekar åt närmaste camps. Inte den bästa Väg-guiden, Men du hittar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

När du går in i The Dark Portal , så ska det finnas en Fly Path där, Den tar dig till Honor Hold i Hellfire peninsula. Där kan du göra quest och grinda. Fast level 56 kan bli kanske svårt, Mobsen är 58-62 där.

han är ju lvl 56, han är nog i shatt, man måste ju guida han därifrån.

 

btw killar, asså jag gjorde detta igår, jag va i lvl 56 också, men när du är i shattrath eller vid dark portal så får man DIREKT fp till honor hold! asså man behöver inte springa genom terokkar och sånt, bara att flyga!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

btw killar, asså jag gjorde detta igår, jag va i lvl 56 också, men när du är i shattrath eller vid dark portal så får man DIREKT fp till honor hold! asså man behöver inte springa genom terokkar och sånt, bara att flyga!

men, HH är ju i hellfirepeninsula, och darkportal me, så man måste ändå gå genom terokkar om man har kommit till outland genom portal..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

btw killar, asså jag gjorde detta igår, jag va i lvl 56 också, men när du är i shattrath eller vid dark portal så får man DIREKT fp till honor hold! asså man behöver inte springa genom terokkar och sånt, bara att flyga!

men, HH är ju i hellfirepeninsula, och darkportal me, så man måste ändå gå genom terokkar om man har kommit till outland genom portal..

 

Läs mitt och Opert666 inlägg.

Men behöver inte springa genom terokkar för att komma till hellfire då man kan flyga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...