Boffaroffe Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 men..vem e det som sover på början av spelet??? :huh: och e det verkligen Smeargle du menar? fattar nada :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 men..vem e det som sover på början av spelet??? :huh: och e det verkligen Smeargle du menar? dem pratar om pkmn. röd och blå. den snubben som sover är honnom som man ger kaffet till. och sedan visar han hur man fångar pkmn. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 12 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 aha....jag har inte nån av dom...har bara pokemon guld cristal och gul... asså det finns en pokemon på cristal silver o guld som heter"smeargle"som de flesta har men jag vet inte var man hittar honom... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Fusket fungerar bara till pokemon röd!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 13 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 e det nån som vet vart man hittar smeargle på pokemon cristal?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 e det nån som vet vart man hittar smeargle på pokemon cristal?? :blink: Den fångar man vid ruins of alph! Men var vet jag inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 13 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 oki..tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Man pratar med gubben som sov i början av spelet sedan frågar han om du vill se hur man fångar pokemon dett vill du när du har sett det så flyger du till Cinnarbur island Nedanför Pokemongymet i sjön simmar man INNTILL kanten Man möter Han där. funkar bara till röd och blå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg