TheGreatest Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 O.o hur? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 ''Hammer This hammer enables you to hunt between 2 and 3 prey. As a stone chooser you will earn 10 kc and you can also go and crush beetles.'' Så högre lön och 2 byten. Sen döda beetels fattar jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 mitt: Slingshot This bear skin slingshot made from T-rex intestine and hazel wood is quite resistant. It fits in your hand and guarantees between 2 and 4 prey. crush beetels är ett spel som typ sammarbetar med human-age. skit tråkigt... jag fick lite reklam från det på Events(character och scrolla ner ;)) tror det mer är ett skämt att du kan krossa skalbaggare med den ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 jo tänkte på det men högre lön är ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 hmm, går inte så bra... Har bara 67 health och ca 27 i pengar. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Får in mycket pengar nu. Men allt gick till lite mer strenght idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 hmm, går inte så bra... Har bara 67 health och ca 27 i pengar. :(spara pengar tills du har råd med kaninerna(60 kc) sen gör du resten av questet och sen kommer dina pengar att rulla in :) man tjänar runt 15 kc om dagen(varierar) som firestarter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 hmm, går inte så bra... Har bara 67 health och ca 27 i pengar. :(spara pengar tills du har råd med kaninerna(60 kc) sen gör du resten av questet och sen kommer dina pengar att rulla in :) man tjänar runt 15 kc om dagen(varierar) som firestarter. Tycker det går bättre nu när jag är stone chooser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 menar du inte Flint maker? Stone chooser är väl ingen höjdare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Nä stonechooser. Ska göra questen för flint maker om någon dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Jag kan inte jaga för det står att jag är skadad. Men jag vet inte vad jag är skadad för :S. Kan detta räknas som en skada: Purulent pustules: Yep, it IS you that smells that bad. You should take care of that and improve your hygiene. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Healing cream This cream possesses incomparable healing properties, that takes care of crabs, purulent pustules or burns! jepp ;) köp en sån. du borde läsa lite bättre vad healing sakerna gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.