bazti Skrivet 30 November 2007 Rapport Skrivet 30 November 2007 ''Hammer This hammer enables you to hunt between 2 and 3 prey. As a stone chooser you will earn 10 kc and you can also go and crush beetles.'' Så högre lön och 2 byten. Sen döda beetels fattar jag inte. Citera
TheGreatest Skrivet 30 November 2007 Rapport Skrivet 30 November 2007 mitt: Slingshot This bear skin slingshot made from T-rex intestine and hazel wood is quite resistant. It fits in your hand and guarantees between 2 and 4 prey. crush beetels är ett spel som typ sammarbetar med human-age. skit tråkigt... jag fick lite reklam från det på Events(character och scrolla ner ;)) tror det mer är ett skämt att du kan krossa skalbaggare med den ^^. Citera
bazti Skrivet 30 November 2007 Rapport Skrivet 30 November 2007 jo tänkte på det men högre lön är ju bra. Citera
Firecracker Skrivet 1 December 2007 Rapport Skrivet 1 December 2007 hmm, går inte så bra... Har bara 67 health och ca 27 i pengar. :( Citera
bazti Skrivet 1 December 2007 Rapport Skrivet 1 December 2007 Får in mycket pengar nu. Men allt gick till lite mer strenght idag. Citera
TheGreatest Skrivet 1 December 2007 Rapport Skrivet 1 December 2007 hmm, går inte så bra... Har bara 67 health och ca 27 i pengar. :(spara pengar tills du har råd med kaninerna(60 kc) sen gör du resten av questet och sen kommer dina pengar att rulla in :) man tjänar runt 15 kc om dagen(varierar) som firestarter. Citera
bazti Skrivet 1 December 2007 Rapport Skrivet 1 December 2007 hmm, går inte så bra... Har bara 67 health och ca 27 i pengar. :(spara pengar tills du har råd med kaninerna(60 kc) sen gör du resten av questet och sen kommer dina pengar att rulla in :) man tjänar runt 15 kc om dagen(varierar) som firestarter. Tycker det går bättre nu när jag är stone chooser. Citera
TheGreatest Skrivet 1 December 2007 Rapport Skrivet 1 December 2007 menar du inte Flint maker? Stone chooser är väl ingen höjdare? Citera
bazti Skrivet 1 December 2007 Rapport Skrivet 1 December 2007 Nä stonechooser. Ska göra questen för flint maker om någon dag. Citera
Firecracker Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 Jag kan inte jaga för det står att jag är skadad. Men jag vet inte vad jag är skadad för :S. Kan detta räknas som en skada: Purulent pustules: Yep, it IS you that smells that bad. You should take care of that and improve your hygiene. Citera
TheGreatest Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 Healing cream This cream possesses incomparable healing properties, that takes care of crabs, purulent pustules or burns! jepp ;) köp en sån. du borde läsa lite bättre vad healing sakerna gör. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.