Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 261
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

''Hammer

This hammer enables you to hunt between 2 and 3 prey. As a stone chooser you will earn 10 kc and you can also go and crush beetles.''

Så högre lön och 2 byten.

Sen döda beetels fattar jag inte.

Skrivet

mitt: Slingshot

This bear skin slingshot made from T-rex intestine and hazel wood is quite resistant. It fits in your hand and guarantees between 2 and 4 prey.

crush beetels är ett spel som typ sammarbetar med human-age. skit tråkigt... jag fick lite reklam från det på Events(character och scrolla ner ;)) tror det mer är ett skämt att du kan krossa skalbaggare med den ^^.

Skrivet

hmm, går inte så bra... Har bara 67 health och ca 27 i pengar. :(

spara pengar tills du har råd med kaninerna(60 kc) sen gör du resten av questet och sen kommer dina pengar att rulla in :) man tjänar runt 15 kc om dagen(varierar) som firestarter.
Skrivet

hmm, går inte så bra... Har bara 67 health och ca 27 i pengar. :(

spara pengar tills du har råd med kaninerna(60 kc) sen gör du resten av questet och sen kommer dina pengar att rulla in :) man tjänar runt 15 kc om dagen(varierar) som firestarter.

Tycker det går bättre nu när jag är stone chooser.

Skrivet

Jag kan inte jaga för det står att jag är skadad. Men jag vet inte vad jag är skadad för :S.

Kan detta räknas som en skada:

Purulent pustules:

Yep, it IS you that smells that bad. You should take care of that and improve your hygiene.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...