bazti Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 mitt hus har fallit tillbaka till slum igen :( vad har ni för hus? ett utan nåting, då det egentligen är slöseri på pengar då en hel del bara räcker i en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 är nu på näst sista delen av questet. alltså ska fixa fram: 1. 4 Frozen Strawberries 2. 2 Smart Rabbits for his anemic jaguar 3. 2 Ice cubes to keep his Frozen Strawberries. sen ska jag bara spendera natten på nåt ställe och sen är jag färdig :) btw jag kan alla saker man ska göra på questen så om ni undrar någon bara skriv det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Hur får man frozen strawberries ? är det bara att fixa ice cubes elr :P? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 shop/pleasure/frozen strawberry :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 lite dubble post här men ändå... har nu klarat 2:a questet :D och har börjat lite på 3:e, men måste vänta tills torsdag(en båt kommer då) för att komma vidare <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 lite dubble post här men ändå... har nu klarat 2:a questet :D och har börjat lite på 3:e, men måste vänta tills torsdag(en båt kommer då) för att komma vidare <_< ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 hehe Firecracker, s*tan vad du sparar ihop med pengar ;) över 400kc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Jepp :P Kan vara bra att ha någon gång XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Jag har maxat ut styrkan nu. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 lol :P Strength: 80/80 Stamina: 5/80 Intelligence: 0/80 nice stats ;) nu är du en riktig grott människa. stark men trög ^^ är på min sista sten på att bygga min dolmen(tror jag iaf...har 2) sen ska jag bara släppa ut en Toothless Plesiosaurus och det är ju tur att de är så billiga.....220 orginal pris.... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 lol :P Strength: 80/80 Stamina: 5/80 Intelligence: 0/80 nice stats ;) nu är du en riktig grott människa. stark men trög ^^ är på min sista sten på att bygga min dolmen(tror jag iaf...har 2) sen ska jag bara släppa ut en Toothless Plesiosaurus och det är ju tur att de är så billiga.....220 orginal pris.... <_< Ja jag är en riktig ideal grottmänniska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Chilis Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Tha allihopa.. Okej Quest 2 Age 1. Jag har ridit på mitt fina aggressive lamb.. Någon som vet vilken väg jag ska välja nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.