Habbohotellet Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Vad är sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Vad är sidan?www.human-age.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Om man pausar spelet om man ska bort 4 dagar (typ) så förlorar man inte health och morale? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 nej det gör man nog inte, och du får ingen lön och liknande heller :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Vad dåligt >_< så när jag kmr hem så måste jag köpá ett djur att äta elr fixa ett nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 um..jag sa att man inte förlorade nånting...spelet pausas ju. du behöver inte köpa nån mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Man behövde inte köpa mat när man väcktes ur sömnen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Sparar för att maxa alla skills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 hehe har jag gjort :) jobbar som druid just nu. ska bara öka typ 20kg sen kan jag utvecklas :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 hehe har jag gjort :) jobbar som druid just nu. ska bara öka typ 20kg sen kan jag utvecklas :) Ok grek eller egypt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 um.. The Celts :P det är andra åldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Hur får ni pengar så fort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.