TheGreatest Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 extrem skill? :P nej men typ tur när man jagar, spelet länge också, gjorde questen snabbt så jag får en bra lön nu. har även det bästa vapnet :P(får man när man jobbat som flint maker) btw hoppas ingen glömmer att använda den där lotten. det gjorde jag...upptäckte att man kunde använda den för typ 2-3 veckor sen :P man får ibland väldigt mkt pengar från den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Hur får ni pengar så fort? Jakt är ett nytt unikt sätt att tjäna pengar med rätt vapen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 hehe testade plundring :P snodde ett kylskåp av någon. fast det hade bara 56 dagar kvar <_< men jag tror inte jag är kvar så länge ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Vilken lott? Ok ska fixa flint maker efter att min arbets-tid är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Vilken lott? Ok ska fixa flint maker efter att min arbets-tid är slut. Förösker om och om igen verkar som man måste maxa stamina eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 um...har redan använt min idag så minns inte vad den heter :P men den finns på "Character" typ vid "problems to solve". du trycker på typ nånting med cash :P. kan edita imorrn när jag ser vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 (I) menar du den lotten! jag har som max typ vunnit 40 KC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 um...(I)? :P man får en varje dag. det är inget spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Den heter Pocket Cash elr hur? Jag är så korkad ibland köpte 9 mountain bike när jag redan har maxat stamina :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Den heter Pocket Cash elr hur? Jag är så korkad ibland köpte 9 mountain bike när jag redan har maxat stamina :( Var ju inte så bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 sälj dem bara :P ja pocket cash :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 sälj dem bara :P ja pocket cash :) Har börjat använda den på senare tid då jag trodde det var reklam för såna Calls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.