Gäst EDOBEM Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Jag kan göra en till om jag vill men jag gör nog inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 lol det funkar inte på denna sida... om du kollar på första tråden så ser du att nån annan redan har försökt :P Back on topic: aww vrf inte? trodde du gillade det så många gubbar du skapade :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Alltså det är ju patetiskt! Hur kan så många männsiskor tro att det ska funka att lägga in en HTML kod i detta forum!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Fixar väl en ny iaf :P blir väl bannad igen ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 inte om du följer reglerna :) vad heter han nu då? btw HD är bäst :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Det som var dåligt var att jag hade precis fått en Shimmering Brontosaurus och på min andra hade jag fått en Laughing Parasaurus. det var bara 2 av mina gubbar som raderades :P en är kvar den som inte hade en Laughing Parasaurus elr Shimmering Brontosaurus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 vem ska jaga mammutar idag? jag ska iaf :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Är nog lite väl dålig för det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Hmm, arbetar som stonechooser nu. Men vad är det för bra med det igenteligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Jag jagade mamutar men fick ingenting :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Hmm, arbetar som stonechooser nu. Men vad är det för bra med det igenteligen?menar du ditt jobb eller jakten? :Piaf.. på mammut jakt har du chans att få mammutar :) quest 2 kräver det jobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 jag syftade på jobbet. Okej, då vet jag. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.