WASD Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 (redigerat) Jag är Undead Mage & jag känner mig rätt bra på att fly från allys, poly, frost nova, blink, counterspell.. har hur mycket attaker som helst för att kunna fly, är undead så jag kan ju bli immune mot fear också (har epic flying så om jag får mountat är jag säker :P ). Men vilken class är bäst/sämst på att fly? Vilken class som e bäst på att jaga skulle också vara interesant, rogue eller druid för dom kan bli snabbare tror jag Redigerat 3 November 2007 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 hunter är ju ganska bra på att jaga, men så är det också "grundidéen" med classen ;) . Aspect of the Cheetah, concussive shot/concussive barrage. Hyfsade på att fly också med frost/freezing trap, concussive shot, aspect of the cheetah. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Warlocks med sin fear är ju inte dåligt heller ;) Och om det kommer många fiender kan man ju använda Howl of Terorr. Själv tycker att warlocks e grymma på att fly. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Så pass Eller så är man rogue och trycker på vanish. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 men om en rogue flyr från mig får jag ibland in aoe, jag som mage kan ju slow fall så ofta när jag flyr hoppar jag ner för en klippa^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 druider ingen tvekan.. entragling roots, travel form sen shamaner med frost shock och ghost wolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 hunter är ju ganska bra på att jaga, men så är det också "grundidéen" med classen ;) . Aspect of the Cheetah, concussive shot/concussive barrage. Hyfsade på att fly också med frost/freezing trap, concussive shot, aspect of the cheetah. Hmm fly med aspect of the cheetah ingen bra ide.. man bilr bara dazed å går mkt mkt söligare!! men ja tycker priest är lätta att fly med, fear sen sköld ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 druider ingen tvekan.. entragling roots, travel form sen shamaner med frost shock och ghost wolf druider stör jag mig på när dom gör cat form & sånt så dom blir snabba, men med blablabla root så kan jag göra blink eller silence, men jag tycker ändå att druid är svåras att fly ifrån, om jag gör frost nova så shapeshiftar dom så dne försvinner :/ föresten hur länge varar paladins bubbla i max rank? för dom kanske hinner ta heartstone om det är mer än 10sec, altså 100% säkerhet att fly Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 (redigerat) druider ingen tvekan.. entragling roots, travel form sen shamaner med frost shock och ghost wolf druider stör jag mig på när dom gör cat form & sånt så dom blir snabba, men med blablabla root så kan jag göra blink eller silence, men jag tycker ändå att druid är svåras att fly ifrån, om jag gör frost nova så shapeshiftar dom så dne försvinner :/ föresten hur länge varar paladins bubbla i max rank? för dom kanske hinner ta heartstone om det är mer än 10sec, altså 100% säkerhet att fly 12 sekunder varar deras bubbla.Man får den på lvl 50. Själv tycker jag druider har det lättast att fly med deras shapeshifts som tar bort dom flesta imparing movement effects, samt att deras instant cast travel form gör så dom springer 40% snabbare. Redigerat 3 November 2007 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Ja, att jaga en druid i BG'n med flaggan är det värsta man kan jaga. Men att ta fast en warrior är lika lätt som att sätta på sig strumpor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 (redigerat) Rogue CloS Sprint Vanish Evasion Blind Preparation, om man har det, gör om allt... fast flagga är dom inge bra på att hålla, resto druider är bäst där Redigerat 4 November 2007 av BloodRogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Druids ,Travelform. Hunters ,Freezing trap , Aspect of the cheetah Rogue ,Vanish Dom är lättast att fly med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg