Hoppa till innehåll

Vilken Class Är Bäst På Att Fly


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag är Undead Mage & jag känner mig rätt bra på att fly från allys, poly, frost nova, blink, counterspell.. har hur mycket attaker som helst för att kunna fly, är undead så jag kan ju bli immune mot fear också (har epic flying så om jag får mountat är jag säker :P ).

 

Men vilken class är bäst/sämst på att fly?

Vilken class som e bäst på att jaga skulle också vara interesant, rogue eller druid för dom kan bli snabbare tror jag

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

hunter är ju ganska bra på att jaga, men så är det också "grundidéen" med classen ;) .

 

Aspect of the Cheetah, concussive shot/concussive barrage.

 

 

Hyfsade på att fly också med frost/freezing trap, concussive shot, aspect of the cheetah.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hunter är ju ganska bra på att jaga, men så är det också "grundidéen" med classen ;) .

 

Aspect of the Cheetah, concussive shot/concussive barrage.

 

 

Hyfsade på att fly också med frost/freezing trap, concussive shot, aspect of the cheetah.

Hmm fly med aspect of the cheetah ingen bra ide.. man bilr bara dazed å går mkt mkt söligare!!

 

men ja tycker priest är lätta att fly med, fear sen sköld ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

druider ingen tvekan.. entragling roots, travel form sen shamaner med frost shock och ghost wolf

druider stör jag mig på när dom gör cat form & sånt så dom blir snabba, men med blablabla root så kan jag göra blink eller silence, men jag tycker ändå att druid är svåras att fly ifrån, om jag gör frost nova så shapeshiftar dom så dne försvinner :/

 

föresten hur länge varar paladins bubbla i max rank? för dom kanske hinner ta heartstone om det är mer än 10sec, altså 100% säkerhet att fly

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

druider ingen tvekan.. entragling roots, travel form sen shamaner med frost shock och ghost wolf

druider stör jag mig på när dom gör cat form & sånt så dom blir snabba, men med blablabla root så kan jag göra blink eller silence, men jag tycker ändå att druid är svåras att fly ifrån, om jag gör frost nova så shapeshiftar dom så dne försvinner :/

 

föresten hur länge varar paladins bubbla i max rank? för dom kanske hinner ta heartstone om det är mer än 10sec, altså 100% säkerhet att fly

 

12 sekunder varar deras bubbla.

Man får den på lvl 50.

 

Själv tycker jag druider har det lättast att fly med deras shapeshifts som tar bort dom flesta imparing movement effects, samt att deras instant cast travel form gör så dom springer 40% snabbare.

Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...