agiyr Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Jag fattar inte, jag tappade förtroendet till alla legens utom en för ett år sedan. Varför vill alla strida med de? Inga "bra" vill det i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Vilken var det du inte tappade förtroende till?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Celebi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Kan man ens få Celebi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 CelebiVarför tappade du inte förtroendet för Celebii?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Nja, det började med att jag gjorde ett "legendary team" och mötte en spelare jag aldrig förut vunnit över. 5 av mina pokemon var ute och celebi var kvar. Innan ja tänkte på det hade jag gjorde 6 calm mind och jag tog alla hns på ett slag. Väldigt roligt. sedan dess har jag alltid använt den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 jag har också shaymin :D men han sugerEller hur gör han jag har han oxå och darkrai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sade03 Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 hur får man honom på crystal?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 hur får man honom på crystal??Holy Moly (vilken noob), det går inte att få honom på Pokemon Crystal för att Pokemon är Crystal är ANDRA generationen och Shaymin är FJÄRDE generationen. Har för övrigt en Shiny Shaymin om någon vill byta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 vem bryr sig om din shiny shaymin, shaymin suger ändå så...magikarp <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 vem bryr sig om din shiny shaymin, shaymin suger ändå så...magikarp <3Gillar du Magikarp??Jag tycker den är söt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Gyarados äger, men Magikarp suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg