Shadow of Darkness Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 Nån gång skulle jag ta köttbullar fast då visade det sig att det var vegitarianska :blink:
Gäst sacha Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 Nån gång skulle jag ta köttbullar fast då visade det sig att det var vegitarianska :blink: det heter falafel mmmmmmm gott
Backspace Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 Det finns mångta saker som är äckliga! Speciellt potatisen! Den är så möglig! I bland har den massa svarta prickar och synd var så får vi det nästan varje dag! :blink:
0013 Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 Det är ägg i alla Pannkakor <_< Men jag tycker iaf blä Broccoli gratäblä ush gratäng uää
Nyllet Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 Hmmm måste nog va ravioli och skaldjurs soppa.Fy F*n Va äckligt blev itvingad det när jag gick i 3:an 7st spydde i min klass
Slasktratt Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 Det är ägg i alla Pannkakor <_< Men jag tycker iaf blä Broccoli gratäblä ush gratäng uää Nej, det är bara ägg utan gula och salt..vår pannkakaor
-=jedi knight=- Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 det äckligaste jag nånsin ätit i ksolan va i fredags kyckling nånting jag spydde nästan men resten av denna veckan blir det lyxmat :D
Rekommendera inlägg