Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Får inte alla skolor det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Vi får bara en maträtt.fast det finns mackor också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 vi får huvudrätt, soppa och vegitariskt + mackor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Vi får bara en maträtt.fast det finns mackor också.. jag me... fast det finns frukost på mornarna och sedan nån middag som lunch typ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Jag tycker alla skolor borde ha fil o flingor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 det skulle va bra me fil och flingor. jag kom på en sak till som inte e gått i skolan: FISKPANÄTTER är den ända fisk vi får om inte fiskburgare båda BLÄ!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 vi har itte flingor och fil... tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 inte vi heller :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 vet inte.. Brukar inte äta om d Låter (ser) Äclit ut :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Fisk med spenat och potatis yuck!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 En gång i min förra skola så fick vi nån konstig gryta med pasta till. Pastan var hård och den var kryddad med saffran Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 förut fick vi en röra med grönsaker skinka och kall pasta. STORT UCH!!! men det får vi inte mer. phu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg