Sandflygaren Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Är i USA nu och vill köpa Tony Hawk's Provung Ground eller nåt. <<<men kan man spela Amerikanska spel på ett ps2 som är gjort i Sverige?? Svara Gärna såfort ni kan, för sen ska vi hem igen.;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Ja, det kan du, om du har chippat PS2! Ha en skön semester! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Han ovanför mig har fel. Även om du har chippat Wii så måste du fortfarande spela PAL spel på den. Du kan inte spela NTSC på en Europeisk PS2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 6 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 (redigerat) Nej, men Tack ändå "wilmerx" Det var faktiskt det jag misstänkte. Vile bara vara säker, hehe Redigerat 6 November 2007 av MR.Smart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kat5 Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Han ovanför mig har fel. Även om du har chippat "Wii" så måste du fortfarande spela PAL spel på den. Du kan inte spela NTSC på en Europeisk PS2. Å va f*n menar du med wii vi snackar om "PLAYSTATION 2" LOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Ojsan. Sitter just nu o spelar lite blandat med Wii och PS2 här på mitt rum. Blandar ihop dem :( Anyway. Om du läser det där och tänker att det står PS2 istället så fattar du, ELLER? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 men du har iofs fel, man kan köra ntsc på pal ps2or om man chippar, man måste dock ha rätt chip, kommer inte ihåg vilket dock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg