groudon Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 kan nån snälla hjälpa mig att känna wow guld snabbt och hur man levlar snabbt ochså?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Vilken lvl och vad behöver du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 eeeh, gör quester var du ska döda nått, och grön/gul lvlade, så får du gröna från mobserna och kanske en rare blå/epic, sen av questerna får du guld också, och mobserna ska vara humanoid för de droppar pengar, tigrar/pantrar i STV är inte ett bra grinding för pengar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Grinda humanoids , sälj deras cloth på AH. Om du får många greens, ge dom till en enchanter och låt dom dissenchanta så kan du sälja matrialen på AH. Köp inte så mycket armor på AH, för att det är välldigt dyrt. Gör quest som ger armor rewards istället. Vilken klass spelar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 det är det bästa sättet, köp inget på ah, jag slutade med det i level 30^^ iaf gear något billigt kanske jag köpte nån gång, men nu är jag 70 & kan köpa nästan vad jag vill :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Kan vara bra att köpa något bra vapen (eller ranged) på AH. Resten klarar man sig med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Well, man kan buya gold lr Powerleveling pa denna sida: www.swagvault.com Det e nog de snabbaste. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Well, man kan buya gold lr Powerleveling pa denna sida: www.swagvault.com Det e nog de snabbaste. ja men osäkraste, man blir hackad direkt -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Ett tips är att göra dailyes som ger ungefär 100g per dag om du gör alla dailyes. Och skaffa professions det gör det mycket bättre när du tjänar pengar. Tex Jag Har en 70 Priest med 375 Tailoring och 375 Mining. I tailoring kan man farma epic ´patterns och sen göra dom och sen sälja på ah. I Mining kan du gå ut och Mine i vissa zoner och sen sälja det på ah. Det e ungefär så jag tjänar pengar. Man kan också farma Heroics , normal dungeons för oftast så droppas det rare i heroic dungeons som e BoE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Ett tips är att göra dailyes som ger ungefär 100g per dag om du gör alla dailyes. Och skaffa professions det gör det mycket bättre när du tjänar pengar. Tex Jag Har en 70 Priest med 375 Tailoring och 375 Mining. I tailoring kan man farma epic ´patterns och sen göra dom och sen sälja på ah. I Mining kan du gå ut och Mine i vissa zoner och sen sälja det på ah. Det e ungefär så jag tjänar pengar. Man kan också farma Heroics , normal dungeons för oftast så droppas det rare i heroic dungeons som e BoE vad är dailyes? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 daily quest, som man kan göra 1ggr per dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 (redigerat) Det finns en del dailyes i outland där man ska ta över vissa platser. Redigerat 7 November 2007 av StriKers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg