Hoppa till innehåll

Wow Guld


groudon
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 3 månader senare...

Förlåt för jag använder denna tråd lite.. men var kan man skaffa guld snabbt när man är i 70.. vet i outlands men var hittar f*n inga mobs med mycket g i://

Bloodelves i Netherstorm droppar ganska mycket gold, och om man grindar i ungefär 1-2 timmar så brukar dom droppa 1-3 Arcane tomes som är värd 10-15g styck.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Ett tips är att göra dailyes som ger ungefär 100g per dag om du gör alla dailyes. Och skaffa professions det gör det mycket bättre när du tjänar pengar.

 

Tex Jag Har en 70 Priest med 375 Tailoring och 375 Mining. I tailoring kan man farma epic ´patterns och sen göra dom och sen sälja på ah. I Mining kan du gå ut och Mine i vissa zoner och sen sälja det på ah. Det e ungefär så jag tjänar pengar.

 

Man kan också farma Heroics , normal dungeons för oftast så droppas det rare i heroic dungeons som e BoE

vad menas med ah?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wAcko

Ett tips är att göra dailyes som ger ungefär 100g per dag om du gör alla dailyes. Och skaffa professions det gör det mycket bättre när du tjänar pengar.

 

Tex Jag Har en 70 Priest med 375 Tailoring och 375 Mining. I tailoring kan man farma epic ´patterns och sen göra dom och sen sälja på ah. I Mining kan du gå ut och Mine i vissa zoner och sen sälja det på ah. Det e ungefär så jag tjänar pengar.

 

Man kan också farma Heroics , normal dungeons för oftast så droppas det rare i heroic dungeons som e BoE

vad menas med ah?

 

Auction House
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...