Zaff Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Well, man kan buya gold lr Powerleveling pa denna sida: www.swagvault.com Det e nog de snabbaste. ja men osäkraste, man blir hackad direkt -.- bah, Swagvault har 5 stjarnor ffs jag har kopt dar 3 ggr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Köpa guld e ju lamt. Mycke roligare att skaffa ihop själv >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RobertoAuld Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 JAg har bara spelat det 2 gånger :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Jag började med mining för en vecka sen ich nu har jag redan 375. Och jag tjänar 1000g per vecka + mina daily quests har snart min Epic flying mount. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Hehe jag har skinning och minning på min andra gubbe och det känner jag ganska mycket på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tjille Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 jag är i 70nu och har enchantning i 105 och tailoring i 177 och jag questar och så så kännar jag typ 150-200g per dag=D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nickname Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Förlåt för jag använder denna tråd lite.. men var kan man skaffa guld snabbt när man är i 70.. vet i outlands men var hittar f*n inga mobs med mycket g i:// Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Förlåt för jag använder denna tråd lite.. men var kan man skaffa guld snabbt när man är i 70.. vet i outlands men var hittar f*n inga mobs med mycket g i:// Bloodelves i Netherstorm droppar ganska mycket gold, och om man grindar i ungefär 1-2 timmar så brukar dom droppa 1-3 Arcane tomes som är värd 10-15g styck. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Ett tips är att göra dailyes som ger ungefär 100g per dag om du gör alla dailyes. Och skaffa professions det gör det mycket bättre när du tjänar pengar. Tex Jag Har en 70 Priest med 375 Tailoring och 375 Mining. I tailoring kan man farma epic ´patterns och sen göra dom och sen sälja på ah. I Mining kan du gå ut och Mine i vissa zoner och sen sälja det på ah. Det e ungefär så jag tjänar pengar. Man kan också farma Heroics , normal dungeons för oftast så droppas det rare i heroic dungeons som e BoE vad menas med ah? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 (redigerat) http://youtube.com/watch?v=5TWLrmfD57s Grinda Primal Waters i Skettis Grinda Primal Air i SMV Grinda Primal Fire i SMV Questa Dailys! Redigerat 9 Mars 2008 av wAcko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Med tanke på att du inte nått maxleveln ännu så borde du inte fokusera särskligt mycket på att skaffa guld. Det kommer medans du levlar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Ett tips är att göra dailyes som ger ungefär 100g per dag om du gör alla dailyes. Och skaffa professions det gör det mycket bättre när du tjänar pengar. Tex Jag Har en 70 Priest med 375 Tailoring och 375 Mining. I tailoring kan man farma epic ´patterns och sen göra dom och sen sälja på ah. I Mining kan du gå ut och Mine i vissa zoner och sen sälja det på ah. Det e ungefär så jag tjänar pengar. Man kan också farma Heroics , normal dungeons för oftast så droppas det rare i heroic dungeons som e BoE vad menas med ah? Auction House Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg