Gäst nissling Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 SunEspon: Du, jag har en Philips CD-I 450 med Hotel Mario och Zelda: Wand of Gamelon. Ångrade det jag skrev sist om den. Den är riktigt ball. Nacho: Kanske inte Ps2, men Ps1 är överlägset retrokonsol. Alla konsoller som inte tillverkas längre är retro. Så enkelt är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst n1ssling Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 ATari 2600, Nes, Master System, Mega Drive, Mega CD, 32X, Snes, CD-i, 3Do är värt pengarna (och en Saturn om det blir något över). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 SunEspon: Du, jag har en Philips CD-I 450 med Hotel Mario och Zelda: Wand of Gamelon. Ångrade det jag skrev sist om den. Den är riktigt ball. Nacho: Kanske inte Ps2, men Ps1 är överlägset retrokonsol. Alla konsoller som inte tillverkas längre är retro. Så enkelt är det. Nej, retro är någonting riktigt gammalt som blir poppis igen, eller kommer tillbaka liksom. Att säga att Playstation är retro är bara dumt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst n1ssling Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Nej, retro är någonting riktigt gammalt som blir poppis igen, eller kommer tillbaka liksom. Att säga att Playstation är retro är bara dumt.. Retro är något som har slutat att tillverkas helt enkelt. Dreamcast är retro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 (redigerat) Du ska ha en CD-i 210 eller 450 med VCD modul (Och nintendo-spelen eftersom dom är riktigt underhållande)! Och sedan en Sega Mega Drive med Mega CD samt Nes med spel. Det är dom viktigaste sakerna man ska ha när det gäller retrospel! En annan viktig sak du behöver veta är att du impar inte så speciellt mycket med retrokonsoller. Folk i skolan säger att der bara är skräp. Men det finns iaf en riktigt bra spelserie på retrkonsoller man inte kan impa med, fast killarna i skolan älskar. Mortal Kombat serien! Speciellt MK2 och 3! Dom är bäst. Riktigt våldsamma också, fast du får nog spela dom. Redigerat 10 Februari 2008 av GZT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Köp Saturn eller NES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Tänkte säga att Dreamcast kan du glömma. Den sucks monkey f*ck. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg