kimen Skrivet 6 November 2007 Rapport Skrivet 6 November 2007 (redigerat) Tog bort tutorialen, pg.a. för många negativa/icke kritiska kommentarer. Lås tråd! Redigerat 10 November 2007 av kimen Citera
Gäst wAcko Skrivet 6 November 2007 Rapport Skrivet 6 November 2007 (redigerat) funkar inte.. :/ Redigerat 7 November 2007 av wAcko Citera
kimen Skrivet 7 November 2007 Författare Rapport Skrivet 7 November 2007 lol, den smälte inte in? Du lägger visst bara negativa kommentarer? Och jo, det gjorde den. Om du kollar på första posten, (Resultat:) längst uppe i guiden. Och slutar du inte lägga _NEGATIVA_ och _ONÖDIGA_ kommentarer, kommer jag att anmäla dina inlägg framöver! Citera
Baranoi Skrivet 7 November 2007 Rapport Skrivet 7 November 2007 Enligt mig smällte den faktiskt inte in. Att de bara har samma färgschema hjälper inte så mycket. Citera
Gäst Mega93 Skrivet 7 November 2007 Rapport Skrivet 7 November 2007 Jag skulle lagt till lite edge blur för att få den att smälta in på riktigt :) Citera
Cleaned Skrivet 7 November 2007 Rapport Skrivet 7 November 2007 lol, den smälte inte in? Du lägger visst bara negativa kommentarer? Och jo, det gjorde den. Om du kollar på första posten, (Resultat:) längst uppe i guiden. Och slutar du inte lägga _NEGATIVA_ och _ONÖDIGA_ kommentarer, kommer jag att anmäla dina inlägg framöver! Förlåt mig, men jag får f*n säga mina åsikter. Citera
kimen Skrivet 7 November 2007 Författare Rapport Skrivet 7 November 2007 lol, den smälte inte in? Du lägger visst bara negativa kommentarer? Och jo, det gjorde den. Om du kollar på första posten, (Resultat:) längst uppe i guiden. Och slutar du inte lägga _NEGATIVA_ och _ONÖDIGA_ kommentarer, kommer jag att anmäla dina inlägg framöver! Förlåt mig, men jag får f*n säga mina åsikter. Om du vill få fram din åsikt, så ber jag dig att iallafall ge mig kritik, på hur jag kan förbättra det! Citera
Chainsawkitten Skrivet 7 November 2007 Rapport Skrivet 7 November 2007 Han säger att han inte lyckades få det att fungera genom att följa guiden... Vad mer begär du? Citera
kimen Skrivet 7 November 2007 Författare Rapport Skrivet 7 November 2007 Han säger att han inte lyckades få det att fungera genom att följa guiden... Vad mer begär du? Han har inte sagt att han inte fick det att fungera, han kollade första bilden (där det står Resultat) och fäller: "DET SMÄLTE INTE ALLS IN HEHEH". Jag begär att jag ska få kritik om hur jag kan förbättra mina tutorials, annars behöver ni f*n inte kommentera. Jag vill antingen ha glada, positiva kommentarer. Eller på hur jag kan förbättra saker och ting. Citera
TheUnnamed Skrivet 7 November 2007 Rapport Skrivet 7 November 2007 Medelsvår? Skojar du med mig? Det här var ju typ det första man lärde sig i PS ju ... Okej jag ska säga hur du kan förbättra den också. Istället för att förklara hur den där "svart/vita cirkeln ser ut lägg in en bild på den. Njaee jag gillade inte den här tuten som sagt. Citera
Cleaned Skrivet 8 November 2007 Rapport Skrivet 8 November 2007 Han säger att han inte lyckades få det att fungera genom att följa guiden... Vad mer begär du? Han har inte sagt att han inte fick det att fungera, han kollade första bilden (där det står Resultat) och fäller: "DET SMÄLTE INTE ALLS IN HEHEH". Jag begär att jag ska få kritik om hur jag kan förbättra mina tutorials, annars behöver ni f*n inte kommentera. Jag vill antingen ha glada, positiva kommentarer. Eller på hur jag kan förbättra saker och ting. Vafan tror du? Jag följde guiden och det blev skitdåligt. Jag kan f*n inte ge dig glada positiva kommentarer när denna skitguiden suger. Och du kan inte förbättra något med denna guiden, och allt du gör blir så entonigt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.