Hoppa till innehåll

Tutorial/medelsvår: Hur Man Får En Render Att Smälta In!


kimen
 Dela

Rekommendera inlägg

lol, den smälte inte in?

 

Du lägger visst bara negativa kommentarer? Och jo, det gjorde den. Om du kollar på första posten, (Resultat:) längst uppe i guiden. Och slutar du inte lägga _NEGATIVA_ och _ONÖDIGA_ kommentarer, kommer jag att anmäla dina inlägg framöver!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol, den smälte inte in?

 

Du lägger visst bara negativa kommentarer? Och jo, det gjorde den. Om du kollar på första posten, (Resultat:) längst uppe i guiden. Och slutar du inte lägga _NEGATIVA_ och _ONÖDIGA_ kommentarer, kommer jag att anmäla dina inlägg framöver!

 

Förlåt mig, men jag får f*n säga mina åsikter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol, den smälte inte in?

 

 

Du lägger visst bara negativa kommentarer? Och jo, det gjorde den. Om du kollar på första posten, (Resultat:) längst uppe i guiden. Och slutar du inte lägga _NEGATIVA_ och _ONÖDIGA_ kommentarer, kommer jag att anmäla dina inlägg framöver!

 

Förlåt mig, men jag får f*n säga mina åsikter.

 

 

Om du vill få fram din åsikt, så ber jag dig att iallafall ge mig kritik, på hur jag kan förbättra det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han säger att han inte lyckades få det att fungera genom att följa guiden... Vad mer begär du?

 

Han har inte sagt att han inte fick det att fungera, han kollade första bilden (där det står Resultat) och fäller: "DET SMÄLTE INTE ALLS IN HEHEH". Jag begär att jag ska få kritik om hur jag kan förbättra mina tutorials, annars behöver ni f*n inte kommentera. Jag vill antingen ha glada, positiva kommentarer. Eller på hur jag kan förbättra saker och ting.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Medelsvår? Skojar du med mig? Det här var ju typ det första man lärde sig i PS ju ...

 

Okej jag ska säga hur du kan förbättra den också. Istället för att förklara hur den där "svart/vita cirkeln ser ut lägg in en bild på den. Njaee jag gillade inte den här tuten som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han säger att han inte lyckades få det att fungera genom att följa guiden... Vad mer begär du?

 

Han har inte sagt att han inte fick det att fungera, han kollade första bilden (där det står Resultat) och fäller: "DET SMÄLTE INTE ALLS IN HEHEH". Jag begär att jag ska få kritik om hur jag kan förbättra mina tutorials, annars behöver ni f*n inte kommentera. Jag vill antingen ha glada, positiva kommentarer. Eller på hur jag kan förbättra saker och ting.

 

Vafan tror du? Jag följde guiden och det blev skitdåligt. Jag kan f*n inte ge dig glada positiva kommentarer när denna skitguiden suger. Och du kan inte förbättra något med denna guiden, och allt du gör blir så entonigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...