Skater93 Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Jag fick Nintendo Wii i present för några dar sen, men det var så j*vla tråkig att jag slängde ut skiten genom fönstret. Köp den inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Jag har den. Den är jätterolig! P.S. Onödig tråd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Jag fick Nintendo Wii i present för några dar sen, men det var så j*vla tråkig att jag slängde ut skiten genom fönstret. Köp den inte! Slängde du ut den?!! Du kunde ju gett den till mig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Skit snack, Nintendo Wii är jätte kul. Speciellt om du har chippat det! ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Din föräldrar hade tagit spelen så du inte kunde spela eller hur ^^ Dom tog sen in det när du titta bort och har gömt det i sin mys hörna på vinden/källaren och har så de kul när du inte är hemma :P Desutom måste du vara extremt ego om du bara kastar ut presenter som du fått av dina nära och (jag är osäker om detta är rätt) "kära"............. BTW....onödig tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Men din bortskämda skitunge, Nintendo Wii är inte till för de nyaste fetaste spelen med übergfx. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Det luktar troll. Wii äger från och med nästa fredag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Du är inte riktigt klok, jag menar ( jag tror INTE du slängde ut det ur fönstret ) man slänger inte ut julklappar genom fönstret och framförallt inte när man är 14 <_< . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeape Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Förstår om du tycker det är tråkigt, du är väl en enstöring som inte har några vänner, å wii är inte så jätte roligt att spela själv, säger dock att de går men de e mycket roligare om man är fler... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Delorean Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 (redigerat) weirdo wii äger. kanse inte världens bästa grafik men wii äger din shittiga ps3/xbox 360 Redigerat 8 November 2007 av Delorean Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 §1.11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg