56253 Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 jag köpte ett nytt spel för ett tag sen, dreamfall, till min vista-dator. men eftersom det är ett xp-spel, så funkar det tydligen inte på min dator... är det nån som vet varför, eller hur man kan installera det? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Ibland blir det så, vet ej vrf.. Du kan "hacka" i spelets register så man kan fixa det. Sj lyckades jag med detta genom att hitta forum som är åt det spelet o nån lyckades komma på hur man gör. XP spel ska vara kompitabla på Vista, men vad ska man göra? Sök på google efter nån forum om spelet eller lämna tillbaka spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Okej gamle 56 åringen ... Gör så här , leta i google efter Dreamfall vista fix så kommer det kanske några svar fram om hur man fixa speljefeln :D eller byt bara till windows xp? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Okej gamle 56 åringen ... Gör så här , leta i google efter Dreamfall vista fix så kommer det kanske några svar fram om hur man fixa speljefeln :D eller byt bara till windows xp? :D Han är född 15 Juli 1948, vilket gör honom till 59 år gammal.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.