Euphoria Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Speed är power anklet och attack power bracer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 (redigerat) Tack ;) . Jag vann över 14 Fearows och Levla en Level med min Aggron ( Han håller Power Anklet ) och han får bara en i Speed, Varför? Redigerat 10 November 2007 av Wendos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Speed är Aggrons lägsta stat. Seriöst, att speedträna en Aggron är poänglöst. Ge den attack och defence träning istället... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Tack ;) . Jag vann över 14 Fearows och Levla en Level med min Aggron ( Han håller Power Anklet ) och han får bara en i Speed, Varför? Och den ska bara få 28 mer i status, 1 per level är inte så illa för en med dåligt speed. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Va, nu fattar jag inte får jag 2 i speed varje gång jag dödar en Fearow? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 11 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Mindre til och med, jag tänkte fel: 56 delat i 4=14 så mycket får du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Så jag får 14 Ev:s om jag dödar 14 Fearows? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 bra guide fast den finns på http://www.pokemonligan.mypunbb.com/index.php med fast jag fattar inte hur du orkar skriva allt det Hur sjutton fick du reda på mitt forum? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Jag bara undrar vilken som är den bästa naturen?' Sedan tänkte jag att ni ska få betygsätta min Aggron: Modest Nature "Somewhat of a clown" Hp: 195 Attack: 166 Defense: 274 Sp. Attack: 117 Sp. Defense: 109 Speed: 114 Moves: Thunderbolt Stealth Rock Double Edge Flamethrower Den är inte särslikt bra eller hur <_< ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 (redigerat) Jag bara undrar vilken som är den bästa naturen? Det varierar från Pokemon till Pokemon,Te.x Bold på Blissey. Din Aggron skulle vara bättre med Impish nature Redigerat 11 November 2007 av Emeraldlover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Kan man byta Nature på något sätt förutom att man tränar en ny :unsure: ? Glömde att skriva att den är i Lv 69. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 11 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Nej, det går inte att byta nature på en pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg