Gäst mithril Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 skolmenistern har bestämmt att man inte får ha häng för långt ner hörde jag på TVn och några skolor har redan börjat med detta jag får panik! vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 (redigerat) Säger någon till dig, dra bara ner de ännu längre. Det brukar jag göra. Redigerat 7 November 2007 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Det har inte dom rätt och bestämma, stå imot. Provocera och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 I en skola nära mig är det "förbjudet" att ha häng. Men lärarna har slutat bry sig om de har byxorna nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 om det blir så så kommer alla prostrera med ha häng ända till knät även tjejerna ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Det är dåligt, då ska inte tjejerna ha på sig kjol tkr jag. I matsalen så borde det förbjudas, om det är tillräckligt många som tkr det är äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AngelOfCheat Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 mm jag håller med hehe :D :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Skit samma ? Varför skulle man inte få ha det, det är bara någon snubbe i regeringen som tycker det är snuskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 bara gammla gubbar från 80talet-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Det är så j*vla töntigt om man har rejält häng, men en lag mot det är bara onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 men man får inte ha mer än 5 cm ner...svergie blir som england snart.-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Dags att börja bära svart/vit skoluniform och kalla skolan Auswitch :visslar: Allvarligt, håller med Baranoi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.