Brawler Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Jag brukar inte använda parfym. Brukar klara mej på deodorant :P Men jag har använt AXE Click. Den tog slut sen så pallade jag inte köpa den igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 använde Björn borg innan :/ Nu anväänder ja: Black ross, och en annan men massa i som ja mixat med själv XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 mhm Axe Och Puma :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gizmoe Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Har en Puma parfym vet inte vilken bara :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 köpte just en me märket orflame :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Bold Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 använder inte parfym, luktar konstigt och tillgjort har luktfri deo och använder oftast oparfyrmerad tvål Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 mäst puma tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Puma Jamaica och Björn Borg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 har nån cool boss-parfym. använder den aldrig dock, asdyr ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Van Gils Dyr men otroligt god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Van Gils Dyr men otroligt god. Dricker du den? :lol: Det ska man inte göra. Men annars använder jag aldrig parfym då jag kanske tänker fel men jag tycker det är lite mesigt, no offence!!! Men däremot duschar jag varje dag och använder en deo som jag inte vet vad den heter, då jag inte bryr mej om märket. Annars brukar jag klara mej finfint på att tvätta händerna efter varje besök på skithuset och använda för gammal deo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.