Mintplanta Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Har en 10 human mage som jag inte va jag specca me. Nån som har lite tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Specca Frost. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Frost, bra damage kostar mindre mana. Fire, Bättre damage, kostar mer mana. välj själv :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Jag har det bästa tipset, specca blandat nu i början, bara ta lite olika bra grejer. När du kommer upp i lite högre lvl, runt 30, specca då om till Frost så att du kan AoE:a, då lvlar du snabbare. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Frost all the way IMO i 70 speccar du arcane/fire eller arcane/frost Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 AllA säger fel xD...... du gör så här grabben specca forst tills du e typ 22-24 sedan specca fire i alla aoe attacker....sedan hitta en bra healing speccad prälle gå tilll 22-25 mobs ta typ 4-6 mob på dig döda dick osv osv..du dinga snabbt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 (redigerat) AllA säger fel xD...... du gör så här grabben specca forst tills du e typ 22-24 sedan specca fire i alla aoe attacker....sedan hitta en bra healing speccad prälle gå tilll 22-25 mobs ta typ 4-6 mob på dig döda dick osv osv..du dinga snabbt... Man behöver ingen Healer för det, lätt att göra det solo med upp till 6-10 mobs. Required Level: Level 30. 1:Sätt på Manashield, pulla 5-7 stycken mobs. (Bara meele mobs) 2:Iceblock, vänta tills alla kommer fram till dig. 3:Frostnova. 4:Blinka iväg. 5:Gör blizzard tills dom kommer fram till dej , då gör du Cone of cold och sen frostnova igen.Blinka iväg, Blizzard tills dom kommer fram. Sen upprepar du det tills dom dör. Om inte Frostnova hinner Cooldown innan dom kommer fram, Använd Cold Snap. Den gör så att alla Cooldowns funkar igen. För att göra detta måste du ha denna specc: Mage Talents Improved Frostnova 2/2 Improved Blizzard 3/3 Artic Reach 2/2 Dom tre är ett måste för att det ska funka. Cold snap är också ganska bra att ha, resten kan du specca som du vill. Redigerat 9 November 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 rekomenderar nått från http://www.wowwiki.com/Mage_builds det står detaljerade detailjer, därifrån tog jag min arcane/fire. men (jag tror) alla är för 70 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 DU ska specca Fire lettast att levla med! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 AllA säger fel xD...... du gör så här grabben specca forst tills du e typ 22-24 sedan specca fire i alla aoe attacker....sedan hitta en bra healing speccad prälle gå tilll 22-25 mobs ta typ 4-6 mob på dig döda dick osv osv..du dinga snabbt... Varför just en priest :p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 En healing speccad priest får nog oftast högre Healing än Droods eller Palas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 lol, ingen healer lvl 20-25 har +healing (OM dom inte har enchants) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg