isMaNnen Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Tänkte göra en tråd och se vilka realm's folk spelar på! Själv har jag en warrior i level 70 på Nordrassil och en 70 hunter på Aggramar, Spelar mest på min warrior. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 jag spelade på shattered hand med min 70 hunter. spelade också lite på en 70 priest och 60 shaman, samma server. btw finns det inte en sån här tråd redan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 (redigerat) Moonglade Namn Fimpen 70 fullt av alts under 1-20 på olika servrar OffT Jo ja tror det Redigerat 8 November 2007 av fimpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Quel'thalas Den andra tråden är död. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Stormscale Lvl 16 Blood Elf Rogue. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Stormrage, 70 Gnome Rogue - "Knarke" Stormrage, 70 Dwarf Warrior - "Broken" Moonglade, 57-60 (Kommer inte ihåg riktigt) Troll hunter - "Dorthal" Stormrage, 40 Draenei Shaman - "Elementina" och ett flertal 20-35 alts... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Skullcrusher ___________ 59 Dwarf Hunter <-- spelar inte så ofta på 49 Gnome Warrior <-- spelar ibland på 38 Nelf Rogue <-- spelar ibland på 27 Dwarf Priest <-- spelar aldrig på 22 Human Mage <-- spelar aldrig på ____________ Burning Legion ____________ 30 Bloodelf Paladin <-- "main" char just nu ____________ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Blooderz 70 hunter Simulator 70 rogue Båda på Quel'thalas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 inte direkt första tråden! men det kan nog vara dags att göra en ny clean :P 70 rogue - Dragonmaw 44 hunter - Bloodhoof Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 70 rogue - Dragonmaw är du horde eller ally? för jag har nyss flyttat min tauren druid (33, min main atm) till Dragonmaw, bara undrar ;) annars har jag: KHADGAR:: Huntraal: 62 Hunter Linkus: 26 Paladin Multhan: 44 Warrior Lafille: 28 Mage Orphün: 27 Shaman Yummigummi: 16 Priest Fuzzyllama: 14 Druid Rokh: 26 Warlock Nightmareman: 17 Rogue ------------------------------ jag vet vad ni tänker (håppas jag) ni tänker: omg han har ingen level 70, men så många noob alts, har han något liv? och svaret på detta är... halft, inge som kör WoW har ett riktigt liv ;P och har ingalevel 70's för sådant attraherar mig inte. jag föredrar att prova olika classes med olika races. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 70 rogue - Dragonmaw är du horde eller ally? för jag har nyss flyttat min tauren druid (33, min main atm) till Dragonmaw, bara undrar ;) annars har jag: KHADGAR:: Huntraal: 62 Hunter Linkus: 26 Paladin Multhan: 44 Warrior Lafille: 28 Mage Orphün: 27 Shaman Yummigummi: 16 Priest Fuzzyllama: 14 Druid Rokh: 26 Warlock Nightmareman: 17 Rogue ------------------------------ jag vet vad ni tänker (håppas jag) ni tänker: omg han har ingen level 70, men så många noob alts, har han något liv? och svaret på detta är... halft, inge som kör WoW har ett riktigt liv ;P och har ingalevel 70's för sådant attraherar mig inte. jag föredrar att prova olika classes med olika races. Jag spelar alliance, Assasination heter han, vad heter din drood? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 70 hunter på Hellscream :) Och en överdriven bra warrior i lvl 60 ( måste skryta ) Full epic pvp gear med thunderfury ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg