Karamba Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 70 hunter på Hellscream :) Och en överdriven bra warrior i lvl 60 ( måste skryta ) Full epic pvp gear med thunderfury ^^ Server och namn?:p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Lirar på Bloodhoof som main serv. Lv21 bara, men har inte lirat alltför länge än :D Har speltid till i slutet av Januari så det ska nog inte bli ett problem att dra han ett par levlar till :D Förhoppningsvis till lv40. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Dwarf Hunter lvl 70 (main) Youx Human Priest lvl 27 Abuff Gnome Rogue lvl 19 (Twink) Zumpic Draenie Paladin lvl 6 Kníght Dwarf Priest lvl 1 (Bank) Youxbankman Alla på Emerald Dream Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Lvl 22 lock (horde) på Vashj (PvP) Boosts pl0x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Lirar på Bloodhoof som main serv. Lv21 bara, men har inte lirat alltför länge än :D Har speltid till i slutet av Januari så det ska nog inte bli ett problem att dra han ett par levlar till :D Förhoppningsvis till lv40.Horde lr ally? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Draenor. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Lirar på Bloodhoof som main serv. Lv21 bara, men har inte lirat alltför länge än :D Har speltid till i slutet av Januari så det ska nog inte bli ett problem att dra han ett par levlar till :D Förhoppningsvis till lv40.Horde lr ally? Ally FTW :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 (redigerat) 70 Priest , Aerie Peak , Walvis , det e min main char just nu men har en 70 HUnter på samma server den heter Pjo Har en 68 Warrior , Pjo , På Ravenholdt Och en 70 Hunter till Greathorde , på Aggramar. btw alla chars e på horde sidan Redigerat 10 November 2007 av Darkness Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prilan Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Argent dawn Gnome mage L:10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Quel'thalas - 70 hunter Quel'thalas - 27 priest Quel'thalas - 36 warrior Quel'thalas - 19 rogue (twink) Talnivarr - 28 rogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZycHO Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Tänkte göra en tråd och se vilka realm's folk spelar på! Själv har jag en warrior i level 70 på Nordrassil och en 70 hunter på Aggramar, Spelar mest på min warrior. Jag lirar på frostmane och har 1 lvl 70 holy paladin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Dwarf Hunter lvl 70 (main) Youx Human Priest lvl 27 Abuff Gnome Rogue lvl 19 (Twink) Zumpic Draenie Paladin lvl 6 Kníght Dwarf Priest lvl 1 (Bank) Youxbankman Alla på Emerald Dream Emerald Dream ftw, saknar polarna där =) jag spelade innan i 60 på emerald dream... brotherhood of light och MadHouse =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg