Hoppa till innehåll

Hjälp!alla Andra I Min Klass Har Fast Inte Jag

samfisher

Rekommendera inlägg

• Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag fick en idé ! Ring en vän och be han/hon ta med sin mobil.Sen så går ni förbi dina föräldrar och så låtsas han/hon prata i mobilen. Sen när han/hon gått säger du till dina föräldrar att han hade en och varför inte du får då kanske du får en ... Hoppas det funkar !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har tjatar hur länge som helst!!!!!!!!!!!Dom säger ju fortfarande nejjjj

Här är några förslag:

*Säg att alla dina vänner har och många på internet.

*Eller om dina föräldrar är och handlar så kan du ju vara långt bort från ditt hus och glömma klocka med flit.

Sen när du kommer hem säger du.

Oj Då jag glömde Klockan och jag kunde ju inte ringa för att jag var så långt borta :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst sacha
(b @ 09/03-2004 19:02:33)

Jag har tjatar hur länge som helst!!!!!!!!!!!Dom säger ju fortfarande nejjjj

Här är några förslag:

*Säg att alla dina vänner har och många på internet.

*Eller om dina föräldrar är och handlar så kan du ju vara långt bort från ditt hus och glömma klocka med flit.

Sen när du kommer hem säger du.

Oj Då jag glömde Klockan och jag kunde ju inte ringa för att jag var så långt borta :)

hhhhhmmmmm........det är egentligen en leksak man behöver inte mobil .....jag kan inga tips
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"alla andra i min klass har det".

Vad spelar det för roll? Fundera på vad du behöver den till istället. Köp inte en bara för att alla andra har en. En mobil är bara onödig som du kommer slösa pengar på. Tro mig :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"alla andra i min klass har det".

Vad spelar det för roll? Fundera på vad du behöver den till istället. Köp inte en bara för att alla andra har en. En mobil är bara onödig som du kommer slösa pengar på. Tro mig :lol:

japp! :)

t.ex jag har användning om jag ska iväg nån stans med mina vänner till sent på kvällen t.ex stan :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...