samfisher Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 :( Hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( Jag är en kille som är 10 år.Men hur över talar man ens föreldrar att jag ska få en mobil.Dom tycker jag är för liten men alla andra i min klass har det :( Snälla hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Säg att de andra har och överdriv lite också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Vad då överfriv??????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 (redigerat) Tjata på dem,eller önska dig en i födelsedags present Redigerat 9 Mars 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Men Min farsa säger att dom använder den som en leksak och att jag inte behöver en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Jag har tjatar hur länge som helst!!!!!!!!!!!Dom säger ju fortfarande nejjjj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Jag fick en idé ! Ring en vän och be han/hon ta med sin mobil.Sen så går ni förbi dina föräldrar och så låtsas han/hon prata i mobilen. Sen när han/hon gått säger du till dina föräldrar att han hade en och varför inte du får då kanske du får en ... Hoppas det funkar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Dom tror nog att du bara kommer att köpa ringsingnaler o sen så kommer du att tjata på dom om att du vill "tanka mobilen med pengar" sen när pengarna e slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Jag har tjatar hur länge som helst!!!!!!!!!!!Dom säger ju fortfarande nejjjj Här är några förslag: *Säg att alla dina vänner har och många på internet. *Eller om dina föräldrar är och handlar så kan du ju vara långt bort från ditt hus och glömma klocka med flit. Sen när du kommer hem säger du. Oj Då jag glömde Klockan och jag kunde ju inte ringa för att jag var så långt borta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 (b @ 09/03-2004 19:02:33) Jag har tjatar hur länge som helst!!!!!!!!!!!Dom säger ju fortfarande nejjjj Här är några förslag: *Säg att alla dina vänner har och många på internet. *Eller om dina föräldrar är och handlar så kan du ju vara långt bort från ditt hus och glömma klocka med flit. Sen när du kommer hem säger du. Oj Då jag glömde Klockan och jag kunde ju inte ringa för att jag var så långt borta :) hhhhhmmmmm........det är egentligen en leksak man behöver inte mobil .....jag kan inga tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 "alla andra i min klass har det". Vad spelar det för roll? Fundera på vad du behöver den till istället. Köp inte en bara för att alla andra har en. En mobil är bara onödig som du kommer slösa pengar på. Tro mig :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 "alla andra i min klass har det". Vad spelar det för roll? Fundera på vad du behöver den till istället. Köp inte en bara för att alla andra har en. En mobil är bara onödig som du kommer slösa pengar på. Tro mig :lol: japp! :) t.ex jag har användning om jag ska iväg nån stans med mina vänner till sent på kvällen t.ex stan :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.