fimpen Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 (redigerat) Okej nu ere så att jag träffade en tjej på sommar lovet rätt länge sän men aja som jag har msn till men jag e väldigt blyg och är dålig på att ge komplimanger elr nå sånt. Skulle vara väldigt snällt om ni hjälper mig med det. Hon kommer nästa sommarlov igen och kanske på typ jul lovet. Sen är det såhär... hon bor i stockholm Jag vet att hon är kär i mig av en viss anledning som jah inte orkar förklara så det kanske ni skulle kunna hjälpa mig med också. Redigerat 13 November 2007 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Prata om intersessanta saker på msn, Om vad hon gillar, och du gillar, Bli inte för mycket ego bara.. OCH GLÖM INTE!, fråga inte om du får bli ihop på msn, För när man är 13 år så ska det komma av sig själv/+ att det är oseriöst om man frågar genom msn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 10 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Men det hjälpte ju mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Men det hjälpte ju mycket.. Men vadå? Förväntar du dig att några nördar på ett spelforum ska få styr på ditt kärleksliv? Prata med henne helt enkelt, så svårt kan det väl inte vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Vad kan vi hjälpa dig med? Vi vet ju överhuvudtaget ingenting om varken dig eller henne. Vad förväntar du dig att vi ska kunna göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 10 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 (redigerat) jag e väldigt blyg och är dålig på att ge komplimanger elr nå sånt. Det är vad jag vill att ni hjälper mig med. Vad f*n ska jag kunna säga nått om hon? Redigerat 13 November 2007 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Jag vet, Gå fram och börja prata, svårare är det inte, och jag kmr f*n inte ge något mer tips när du inte förklarar bättre. Börja på msn, och kör i "verkligheten" sen -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Millow Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Ge komplimanger när tillfällen kommer, t.ex. om hon visar någon bild på sig som du tycker är fin, då säger du bara t.ex. "Nämen vad het man kan va då ;P" eller bara "Vad snygg ^^" Ingen tar väl illa upp av komplimanger då och då, det kan vara småsaker som att du kallar henne för "sötis" när ni hälsar på varann eller ist för att säga "du" till henne. Om du känner att du skulle kunna fylla ut med en komplimang när du säger något så tyck inte det känns pinsamt eller något, säg det bara och stå för det du säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 (redigerat) Okej nu ere så att jag träffade en tjej på sommar lovet rätt länge sän men aja som jag har msn till men jag e väldigt blyg och är dålig på att ge komplimanger elr nå sånt. Skulle vara väldigt snällt om ni hjälper mig med det. Hon kommer nästa sommarlov igen och kanske på typ jul lovet. Sen är det såhär... hon bor i stockholm Jag vet att hon är kär i mig av en viss anledning som jah inte orkar förklara så det kanske ni skulle kunna hjälpa mig med också. "Wow vad söt du är", eller "du ser fin ut i (t.ex.) den klänningen"Sen tycker dom ju om om man visar att man bryr sig, fråga vad hon gillar att göra o massa med saker (vet inte om det funkar i din ålder men kvinnor gillar när man frågar en del saker) ;P du kanske kan köpa en liten sak till henne när hon kommer igen då? måste ju inte vara en diamant för miljarder dollar Du kan ju kolla efter små saker för tjejer i små stånd och sånt Grawrr det är vad jag skulle gjort mot den tjejen som jag gillar.. :_D f*n vad glad jag skulle bli... om jag nu fick chansen (vi käner inte ens varran och ser inte heller varandra så mycket, en av oss är alltid på väg till en lektion i fart) Redigerat 11 November 2007 av MursCruento Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Men det hjälpte ju mycket.. Men vadå? Förväntar du dig att några nördar på ett spelforum ska få styr på ditt kärleksliv? Prata med henne helt enkelt, så svårt kan det väl inte vara! Precis :) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 13 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 (redigerat) Aja ska kanske ta o köpa nått litet tjejigt eller nått och ge till hon när hon kommer hit igen :) UAP:Skit i vad jag sa där Redigerat 13 November 2007 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Aja ska kanske ta o köpa nått litet tjejigt eller nått och ge till hon när hon kommer hit igen :) UAP:Skit i vad jag sa där hehe låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.