Sidney Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 (redigerat) Har problem att koppla ihop mitt Xbox 360 med min PC. Jag har kopplat in Xbox 360 i min router med en ethernet-kabel och sen följer jag den här guiden (http://www.xbox.com/sv-SE/pcsetup/XPSP2.htm). Men sen när jag ska tillåta min Xbox 360 (steg 3, punkt 3) så finns det inget där. Kan nån hjälpa mig? Redigerat 10 November 2007 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skater93 Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Asså ingen verkar förstå de men man man sladden måste kopplas på förljande sätt: Xbox360 -> Ethernetkabel - > Datorn. Den kan inte gå genom routern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 jo det ska gå att hitta den men det kanske inte kommer fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Det fungerade när jag kopplade direkt in i datorn men sen när jag ka connecta med 360 til PC så måste man slå in sin gateway, DNS settings, Primary DNS Server och Secondary DNS Server. Hur kollar man sina sånna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Du öppnar "Kör..." slår in "cmd" och trycker på OK. Skriv sedan "ipconfig" i kommandotolken så ska dem komma upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 eller kollar du via xbox live settings, om du har de klart., btw, min xbox hitta alla datorerna i hela mitt hus av säg själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Pavilion, det kan bero på att du kanske inte har en router utan bara en switch. Men ja, lättaste sättet är att koppla direkt till datorn eller via en switch... Sedan kommer du inte kunna spela upp vilka sorts filer som helst direkt så Xbox bara stödjer WMV filer och det är få långfilmer som är i det formatet, men med programmet TVersity så går det att spela upp alla filer som WMP klarar att spela ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Kan man lägga in bilder på 360 hårddisken också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Kan gå att kopiera bilder via ett USB minne men är inte säker, har inte testat...dock går det att kolla på de om ditt Xbox är ihopkopplat med din dator ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.