magnus_the_gamer Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Hej jag har köpt SWG pga jag tröttnat på wow och jag har en fråga om betalningen. 1: Finns det inte gamecard att köpa längre? 2: Funkar det att betala med meastro card lr måste man ha visa, mastercard..osv 3: Går det att betala med kort ifrån sverige? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 (redigerat) 1: NEJ 2: Tror det 3: JA Redigerat 12 November 2007 av ufomatte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Jag har för mig att det är dyrare i europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Ska kanske komma ett nytt Star Wars MMO, vänta till det istället. Galaxies är ganska dåligt och det är inte många som spelar längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 (redigerat) Efter att distributeringsföretaget fuckade upp spelet totalt så slutade nära 75% av spelarna spela. Om du tröttnat på wow, kommer du dö av Galaxies. Som Air sa, planerar LucasArts att skapa nytt Star Wars MMO. Förövrigt finns det inte gamecards längre, det bör gå med alla kort, och det går självfallet att betala från Sverige. Redigerat 14 November 2007 av Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.