Floud Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 (redigerat) hej! Jag har typ inte spelat WoW på 3 månader nu. :( Närjag ska logga in på WoW du håller allt på att byta färg och sen laggar det. samma sak när jag ska spela , då stängs allt och datorn låser sig. Vad ska jag göra? snälla hjälp! Redigerat 11 November 2007 av Floud Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Testa att om installera, om de inte funkar. Gor en virusscan pa datorn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 11 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 jag glömnde att säga attjag hade gjort dom där två sakerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 tror dit grafikkort har problem, kolla om du kan hitta någon programvaruuppdatering på tillverkarens hemsida! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Kolla på www.wow-europe.com många bra FAQ och ett technical support forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Hade samma problem, det är fel på ditt grafikkort. jag fick ta in den på lagning... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 borde räcka att uppdatera de-_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Hadde ungefär samma problem med att det kom upp texturer över hela skärmen ibland när jag spelade wow, men det försvann efter ett tag. Du får nog lämna in datorn. Som wacko sa är det nog något fel med grafikkortet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 jag hade iofs så ett tag också, jag körde repair några gånger, testade att patcha ner till 2.0.0 och patcha tillbaka, virusscannade och startade om datorn... nästa dag fungerade det :P om det var på grund av allt det jag gjorde tvivlar jag dock på, hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Om du lagar grafik kortet så kommer den troligen hålla i några år sen kommer samma sak hända igen skulle föreslå att köpa ett nytt om du har en dator som kan ta in ett nytt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Några år är ju ganska länge. Om du inte vill köpa ett nytt, behåll det gammla tills det totalförstörs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg