ELF Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Finns det något gratis program som man kan skapa CD/DVD image-filer utan att man har en brännare? I nero går det, men det är ju inte gratis... Alla program som jag hittar måste man ha en brännare för att kunna skapa image-filen. Detta pga att man måste välja vilken enhet man ska bränna till när image-filen är skapad. Och varför jag vill att de tska vara gratis är pga att det är till ett skolarbete (datorteknik). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 (redigerat) Jag säger bara en sak: Daemon Tools! http://www.daemon-tools.cc/dtcc/announcements.php Jag har för mig att det ska går där iaf, blev lite tveksam när jag läste ditt inlägg igen... Redigerat 14 November 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Sök på download.com. Det finns mängder av alternativ. PowerISO, MagicISO osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 14 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Sök på download.com. Det finns mängder av alternativ. PowerISO, MagicISO osv. "Program där man inte behöver brännare." Har både Googlat och sökt på sidor som download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Funkar inte Daemon Tools? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 14 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 (redigerat) Nej. Med Deamon tools kan man endast Emulera redan skapade image filer... Redigerat 14 November 2007 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Alcohol 120%? har för mig det iaf, vet inte om dettta är gratis men nån trialversion måste väl finnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 kommer faktiskt ej ihåg om Alcohol har den funktionen UTAN brännare... Men får testa det i skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Det verkar inte finnas något program som klarar detta utan CD/DVD-brännare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Jo ho du, har creatat många ISO filer med PowerISO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Hopp. Skulle du kunna förklara hur man gör det? Jag har testat programet, men har inte fattat hur man gör när man inte har en brännare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Du behöver ingen brännare för att skapa image-filer. Image-filer är ju avbilder av en CD så du behöver bara kunna läsa dem. Var länge sen jag gjorde en image själv nu, men inte kan jag tro att det ska kräva brännare. Det låter bara dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.