Hoppa till innehåll

Nya Patchen!


Kevve

Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Har ni problem när ni installerar patchen? Jag får det. Den laddar klart och sen gör den inget, den stängs ner! Sen säger den att om det fortsätter så ominstallera om World of warcraft.

 

 

gör det då? min kompis har haft problem med en patch & han gjorde det så funkade det

ok, jag ska göra det :(

bara att mina CD-skivor funkar...

Jag har f*n suttit och ominstallerd wow! Men funkar det? f*n HELLER! Du ljuger mycket.

 

Du hade väl bara otur? Kan du spela wow alls nu?

 

Nu fixades det, nu kan jag ta det lugnt! :D

Sry att jag fick damp...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså jag hatar värkligen det där med %, Asså f*n, Vet ej när jag ska heala o sånt. Men resten e väl bra, gillar att man får as mycket blå saker i DM :D

 

Går de inte och fixa? typ i interface i mitten till höger, nått med Show Precentage eller n åsånt, då ser du bara 100% om det är en fiende eller en du inte är i party med, jag ser då typ 1911/2030 om man är i samma party/raid och jag har inte show precentage igång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Allt har blivit bättre, finns bara en enda sak som är fel.

 

Felet har gjort WoW otroligt mycket tråkigare, det handlar om Alterac Valley. Nu när man bara har 600 resourses och inga eliter så är det inte ens värt att spela längre. AV ska hålla på länge och eliterna gjorde det så mycket roligare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Helt klart sant vad du skriver Xade. Tack vare ''Nya AV'' Har jag helt tröttnat på Alterac valley. Tyckte faktist det som mer handlade om att den som först av båda lagen dödade ''Bossen'' då menar jag Alliance eller Horde vilken en av dem två dödade Stormspike/ Drek.. först vann AV var helt övertygat mycket roligare.

 

Annars var allt annat helt okej från min del.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...