Gäst Spelis Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Jag hittade ett gamalt spel som heter Robinson, min dotter och jagbehöver hjälp med detta för vi fastnade när man kom till en musikmaskin. Man ska sätta olika pipor i rätt ordning, men jag har letat på nätet och hittar inte det någonstans. Är det någon som kan detta och hjälpa oss är vi tacksamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 (redigerat) Hejsan och välkommen till fuska.se! :) Hittade ett tips i fuskarkivet; http://www.fuska.se/spel/pc/robinson_fusk-s880.html I mitten/slutet av fusket, typ. Redigerat 14 November 2007 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ghostinya Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 kommer ihåg att jag och mamma spelade det för jättelängesen, men kommer inte ihåg hur man gjorde. tyvärr :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Walktroughade gen om hela spelet x'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 har det spelet själv men har fastnat på nåt ställe :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Sådär ja! 1. Den längsta pipan. 2. Pipan från kungen. 3. Den smalaste pipan. 4. Den trumpetformade pipan. 5. Den medeltjocka och medelånga pipan. 6. Den tjockaste pipan som är rätt lång. 7. Fjädern. 8. Den kortaste pipan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelis Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Tack så mycket för alla svar, då kan vi gå vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.