GaaraOfSand Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 kan man få ganondorf svärd på super smash bros. melee?? har sett bilder när han har svärdet i sin hand och allt så går det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Japp, med Gameshark/Action Replay så kan man ha en Ganondorf med svärd. Men det fungerar bara som ett beam sword. En video med Ganondorf med svärd: Video Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 de finns vissa som påstår att om man slår ut typ 80 st i curel melee så får man svärdet men tror inte på det :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 de finns vissa som påstår att om man slår ut typ 80 st i curel melee så får man svärdet men tror inte på det :lol: bara riktiga puckon tror på de där-_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Jag har koden så att man alltid har Ganondorfs svärd, funkar inte alls som ett Beam Sword? Antagligen inte samma kod... för mig gör han bara exakt samma attacker, fast det ser lite coolare ut eftersom han har ett svärd i handen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Ja, det finns nog olika koder. Men i videon i mitt förra inlägg så ser man att han använder svärdet som ett Beam Sword. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SeriousSam Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 det här forumet är dött, lika dött som metaknight's penis :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 vad ?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg