Gäst GunsNroses Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 [/url] Han kör förresten med en högerhänt gitarr fast flippad åt andra hållet. det vet jag, tror du inte jah har sett dom förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 [/url] Han kör förresten med en högerhänt gitarr fast flippad åt andra hållet. det vet jag, tror du inte jah har sett dom förut? hur ska jag veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 [/url] Han kör förresten med en högerhänt gitarr fast flippad åt andra hållet. det vet jag, tror du inte jah har sett dom förut? hur ska jag veta det? jag hade skrivigt det förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 1.Herman Li - Dragonforce 2.Slash - Guns´N Roses,spelar nu i Velvet Revolver 3.Yngwie Malmsteen(vetefan hur han stavas) - Unknown 4.Buckethead - Buckethead 5.Jimi Hendrix - Jimi Hendrix 6.Kirk Hammet - Metallica Ingen gitarrist här är skriven i en top 6 lista,utan det är dom gitarristerna jag tycker spelar jävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 22 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Angus Young i ACDC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LUCOLDzor Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Angus Young, Tony Iommi och Randy Rhoads tycker jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Herman Li - Dragonforce och Slash - Guns´N Roses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 (redigerat) eedith Redigerat 20 Juli 2009 av WahWah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Mig själv. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Mig själv. ;DSpelar du gitarr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Mig själv. ;DSpelar du gitarr? annars skulle han nog inte ha sagt sådär... -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gizmoe Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Jimi Hendrix, helt utan tvekan. Oh yeah. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.