Karamba Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Och vad skulle hända med alla lvl 70 shamans? Typ 1 miljon characters skulle vara poof gone? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 vet int, dom kanske får välja ny klass? som sagt jag vet inte, men folk säger så . . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassen Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Aldrig att shamans försvinner! Då slutar ju typ hälften på hela WoW ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 mm visst, det har ju bara kommit ca 3.5 miljoner nya spelare sen BC kom? vi hade haft färre spelare idag om vi fortfarande satt i vanilla WoW, men det vägrar vissa fatta. Visst men vi förlorar gammla spelare, men som säljer sina gubbar till ovetande 11 åringar som inte vet hur man lirar, men visst dem är en spelare. Det kommer sluta med att bara rikemans barn spelar wow... :( Sorligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Shamans försvinner? Pfffffft....det va f*n det dummaste jag hört på länge... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Shamans försvinner? Pfffffft....det va f*n det dummaste jag hört på länge... LOL!! Inte en chans lol jag vill ha bevis innan jag tror på sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 vet int, dom kanske får välja ny klass? som sagt jag vet inte, men folk säger så . . Tro inte på allt du hör, ofta dom bara skulle deleta 1 miljon shaman chars och låta dom välja en ny klass. Lika troligt som att WoW kommer ut till Gameboy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 1. Expansioner är roligare än att köra gamla raids. 2. extra levels behövs 3. WoW förlorar spelare, som alltid, och får fler tillbaka. 4. ingen bryr sig om "jag känner flera som ska sluta wah wah" 5. shamaner kommer inte tas bort.. 6. jag är trött. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Förlora eller vinna, Blizzard får mer spelare än vad dem förlorar. Skulle ni vilja raida Molten Core fortfarande eller? Tror inte det, man måste följa Warcraft historien, WoW är inte som vilket spel som helst utan story som CS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Det bästa någonsin med WoW: Nya raids, items, idéer, bossar med mera. Det allra sämsta med WoW någonsin: Högre levlar, WoW vore det ultimata spelet om man inte gick upp 10 levlar per expansion. Visst TBC var bra men det hade varit bättre om allt nytt kommit men level cap fortfarande var 60. Högre levlar, nej tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Det bästa någonsin med WoW: Nya raids, items, idéer, bossar med mera. Det allra sämsta med WoW någonsin: Högre levlar, WoW vore det ultimata spelet om man inte gick upp 10 levlar per expansion. Visst TBC var bra men det hade varit bättre om allt nytt kommit men level cap fortfarande var 60. Högre levlar, nej tack. Själv tror jag det är bra att man lägger till fler levlar. Vad ska man göra när man fixatupp en gubbe i högsta och har bästa gearen. Då är det roligt med ett par nya levlar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Nån som vet om dom kommer höja Proffesional skill till 400? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg