Apex Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Nån som vet om dom kommer höja Proffesional skill till 400?Jag har för mig dom skulle det ja och weapon skill med. Förästen är den där cinematic saken släppt än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Det bästa någonsin med WoW: Nya raids, items, idéer, bossar med mera. Det allra sämsta med WoW någonsin: Högre levlar, WoW vore det ultimata spelet om man inte gick upp 10 levlar per expansion. Visst TBC var bra men det hade varit bättre om allt nytt kommit men level cap fortfarande var 60. Högre levlar, nej tack. Varför vore WoW det ultimata spelet om vi fortfarande satt o raidade BWL o,o om man inte höjer gränsen, varför skulle folk köra nya instanser? kanske en gång, oj de va kul, sen aldrig igen då man redan har bra gear från t1-3. och hur kul vore Outland o Northrend om vi ständigt var lvl 60, ojoj lite nya quest för guld då vi är maxlevel.... eeeh nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Vill Blizzard inte förlora spelare så ska dem inte göra Nerf-Waven på varje patch till rogues eftersom 60% på varje servers är rogues ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Vill Blizzard inte förlora spelare så ska dem inte göra Nerf-Waven på varje patch till rogues eftersom 60% på varje servers är rogues ^^Är det så många ? o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aishmil Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Vill Blizzard inte förlora spelare så ska dem inte göra Nerf-Waven på varje patch till rogues eftersom 60% på varje servers är rogues ^^Och hur vet du att det är 60% på alla server????? Det kan omöligt vara 60% rogues på varje server... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Det var det precis då Burning Crusade släpptes och innan, nu känns det som om det är ännu fler rogues. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 asså rogue e den roligaste klassen : > Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 asså rogue e den roligaste klassen : >Rogue och Hunter är roligast :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Dwarf Hunter :D Amen iaf.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 (redigerat) Det bästa någonsin med WoW: Nya raids, items, idéer, bossar med mera. Det allra sämsta med WoW någonsin: Högre levlar, WoW vore det ultimata spelet om man inte gick upp 10 levlar per expansion. Visst TBC var bra men det hade varit bättre om allt nytt kommit men level cap fortfarande var 60. Högre levlar, nej tack. Själv tror jag det är bra att man lägger till fler levlar. Vad ska man göra när man fixatupp en gubbe i högsta och har bästa gearen. Då är det roligt med ett par nya levlar. Man vill ju vara högsta lvlen..Man vill ju inte gå runt som 78 när lvl-cap är 80 medans man kunde ha varit 60 och PVPAT mot andra 60's i BG/ARENA/OUTDORR PVP. Men att lägga till Nya raids, items, idéer, bossar med mera skulle vara en otroligt bra idé som många skulle gillat. Kanske 65% kör PVP och inte PVE av hela wow ( ren gissning ) rätta mig ifall jag har fel. Redigerat 12 December 2007 av Inside Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Det bästa någonsin med WoW: Nya raids, items, idéer, bossar med mera. Det allra sämsta med WoW någonsin: Högre levlar, WoW vore det ultimata spelet om man inte gick upp 10 levlar per expansion. Visst TBC var bra men det hade varit bättre om allt nytt kommit men level cap fortfarande var 60. Högre levlar, nej tack. Själv tror jag det är bra att man lägger till fler levlar. Vad ska man göra när man fixatupp en gubbe i högsta och har bästa gearen. Då är det roligt med ett par nya levlar. Man vill ju vara högsta lvlen..Man vill ju inte gå runt som 78 när lvl-cap är 80 medans man kunde ha varit 60 och PVPAT mot andra 60's i BG/ARENA/OUTDORR PVP. Men att lägga till Nya raids, items, idéer, bossar med mera skulle vara en otroligt bra idé som många skulle gillat. Kanske 65% kör PVP och inte PVE av hela wow ( ren gissning ) rätta mig ifall jag har fel. Men det kommer inte ta så lång tid att bli level 80. Och om man bara la till nya instances och sånt skulle spelet bli helt överbelastat med raids och det skulle bli långtråkigt. Palla springa runt i WSG 24/7 och farma honor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Vissa kan ju inte raida, har inte tid till det osv, då vill dom ha nya miljöer och nya pvp saker, nya 80 instancer osv. Men dom som kan raida skulle säkert vilja vara kvar på 60. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg