Hoppa till innehåll

Wrath Of The Lichking

Gäst Youx

Rekommendera inlägg

• Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kaktus-Killen

Det bästa någonsin med WoW: Nya raids, items, idéer, bossar med mera.

Det allra sämsta med WoW någonsin: Högre levlar, WoW vore det ultimata spelet om man inte gick upp 10 levlar per expansion. Visst TBC var bra men det hade varit bättre om allt nytt kommit men level cap fortfarande var 60.

Högre levlar, nej tack.

Varför vore WoW det ultimata spelet om vi fortfarande satt o raidade BWL o,o

om man inte höjer gränsen, varför skulle folk köra nya instanser? kanske en gång, oj de va kul, sen aldrig igen då man redan har bra gear från t1-3.

och hur kul vore Outland o Northrend om vi ständigt var lvl 60, ojoj lite nya quest för guld då vi är maxlevel.... eeeh nej

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill Blizzard inte förlora spelare så ska dem inte göra Nerf-Waven på varje patch till rogues eftersom 60% på varje servers är rogues ^^

Och hur vet du att det är 60% på alla server????? Det kan omöligt vara 60% rogues på varje server...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det allra sämsta med WoW någonsin: Högre levlar, WoW vore det ultimata spelet om man inte gick upp 10 levlar per expansion. Visst TBC var bra men det hade varit bättre om allt nytt kommit men level cap fortfarande var 60.

Högre levlar, nej tack.

Själv tror jag det är bra att man lägger till fler levlar. Vad ska man göra när man fixatupp en gubbe i högsta och har bästa gearen. Då är det roligt med ett par nya levlar.

Man vill ju vara högsta lvlen..

Man vill ju inte gå runt som 78 när lvl-cap är 80 medans man kunde ha varit 60 och PVPAT mot andra 60's i BG/ARENA/OUTDORR PVP.

Men att lägga till Nya raids, items, idéer, bossar med mera skulle vara en otroligt bra idé som många skulle gillat.

Kanske 65% kör PVP och inte PVE av hela wow ( ren gissning ) rätta mig ifall jag har fel.

Redigerat av Inside
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Högre levlar, nej tack.

Själv tror jag det är bra att man lägger till fler levlar. Vad ska man göra när man fixatupp en gubbe i högsta och har bästa gearen. Då är det roligt med ett par nya levlar.

Man vill ju vara högsta lvlen..

Man vill ju inte gå runt som 78 när lvl-cap är 80 medans man kunde ha varit 60 och PVPAT mot andra 60's i BG/ARENA/OUTDORR PVP.

Men att lägga till Nya raids, items, idéer, bossar med mera skulle vara en otroligt bra idé som många skulle gillat.

Kanske 65% kör PVP och inte PVE av hela wow ( ren gissning ) rätta mig ifall jag har fel.

Men det kommer inte ta så lång tid att bli level 80. Och om man bara la till nya instances och sånt skulle spelet bli helt överbelastat med raids och det skulle bli långtråkigt. Palla springa runt i WSG 24/7 och farma honor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...