knark Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Man säger att man inte kan simma men jag har fullt i Lung kapacitet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Tror du måste öka din stamina, man ska ju simma ifrån båtar och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Fuskar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Vilket GTA spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 san andreas,man måste ha lite lung kapacitet,sen tror jag lite stamina ochså men är inte riktigt säker. är du säker på att du har full lung kapacitet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Vilket GTA spel? Finns bara ett GTA-spel där man kan öka sin lungkapacitet så vi kan anta att det är SA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellan Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Man behöver inte ha full lung kapacitet för det hade inte jag, men jag hade full stamina när jag klarade det. Testa att öka muscle m.m om det inte funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Man behöver inte ha full lung kapacitet för det hade inte jag, men jag hade full stamina när jag klarade det. Testa att öka muscle m.m om det inte funkar.Muskler har ingenting med hur du klarar uppdraget muskler har du ju för nästan samma syfte som i verkligheten och musklerna har du också på GTA så du kan lära dig kampsport och boxning m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellan Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 (redigerat) Är man svag i armarna simmar man inte så jätte snabbt, eller har jag fel? Redigerat 18 December 2007 av Dellan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg