Halo_Winner Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 @Halo Om det är PC versionen du snackar om, är den inte ens konfirmerad. Va? Tror du inte man kommer kunna ladda ner Gta IV. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Jag hopas det kommer nya GTa spel till PC. Det är förmådligen att spelen piratkopieras som gör att de inte släps till PC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Jag hopas det kommer nya GTa spel till PC. Det är förmådligen att spelen piratkopieras som gör att de inte släps till PC. Just det. Hoppas inte att spelet kommer till PC av just den anledningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Jag hopas det kommer nya GTa spel till PC. Det är förmådligen att spelen piratkopieras som gör att de inte släps till PC. Just det. Hoppas inte att spelet kommer till PC av just den anledningen. Det är nå just därför spelet inte kommer till PC. Men jag hopas på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 tyvärr kommer det nog till PC det går att boka på CDON.Com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 (redigerat) Dom kommer nog att fortsätte göra till pc tror jag om inte annat så komme rman säkert kunna ladda ner xbox spel filen någon stans. Redigerat 5 December 2007 av StriKers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg