Rex92 Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Nästan inga bråkiga 10, 12 stycken bara fast vi är bara 200 i hela skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 många bråkiga nåra försöker tro sig bara för den har kompisar med sig så när dem slåss så ramlar dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 det är c:a en 6:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flaky Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 9,9 hä också.Alla på min skola e jobbi.finns dom som går i 4an å röker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 vet inte...kanske 8! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 skala av 10?? här är det hmmmmmm 9.9!!!!!! asså itte just ni nu, utan alla på er skola... Om alla typ 7.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
budo_5 Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 hehe :lol: ja me, fast vår lärare hör mig oftast itte... turo min lärare har typ bästemt sej för att höra vartända litet knyst från mej!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Jag tycker att vi är ganska busiga men vi pratar för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nenni91 Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 8,0 kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 7 kanske tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 En i min klass gick till Mc Donnald's och gick in till kontoret och tog 3 hamburgare och 1 Fanta utan att någon märkte och när de kom tillbaka så drog våran musik lärare honom upp till klassen och han fick missa hela filmen Shrek som vi alla andra fick se och istället fick han springa runt våran fottboll's plan så många timmar som filmen varade och han fick bara vila 10 min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 En i min klass gick till Mc Donnald's och gick in till kontoret och tog 3 hamburgare och 1 Fanta utan att någon märkte och när de kom tillbaka så drog våran musik lärare honom upp till klassen och han fick missa hela filmen Shrek som vi alla andra fick se och istället fick han springa runt våran fottboll's plan så många timmar som filmen varade och han fick bara vila 10 min! Så kan ddet gå men jag åker ut kance 1 gr per vecka har fått hemringning 3gr pratat med rektorn 2gr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.