Aircondition Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Jag är faktiskt ganska förvånad att den här tråden inte dykt upp tidigare. Speciellt med tanke på hur många som har varit oroliga för att burken ska palla spelet. Ja, ungar... Vad tycker ni nu då när spelet släppts? Floppar det, eller lever de upp till de enorma kraven? Jag måste faktiskt erkänna att det är mycket bättre än vad jag hade trott. Just nu spelar jag banan där det blir ett väldigt stort slag mellan nordkoreanerna och amerikanerna. Vilken otrolig känsla det är. Det går f*n inte att beskriva det. Man måste verkligen spela det själv, dessutom kanske jag spoilar för mycket annars. ;D Rekommenderas att köra på "Hard" eller "Delta". Blir nog lite tråkigt annars. Själv spelar jag det på hard eftersom jag inte är alltför skillad på fps. Det ser verkligen gudomligt ut med allt på "Medium" och 2xAA @Dx9. <- INGEN IRONI! Dessutom flyter det asbra på dessa inställningar med 7950GT, E6600 och 1GB minne. Ehm, hoppas mitt 8800GT inte dröjer för länge i alla fall. ;D Tänk på spoilerrutan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 MEN VADDÅ?! Vilket slag mellan koreaner och amerikaner? Är det sp-demon, eller vilken??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 jag har bara kört första banan hos en kompis med det va roligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 var kan man ladda ner demos? har letat på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 www.gamershell.com , de har demo! Måste säga att Crysis är det bästa spelet på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 MEN VADDÅ?! Vilket slag mellan koreaner och amerikaner? Är det sp-demon, eller vilken??? Ehm, har du sovit hela veckan? Du kan väl inte ha missat att Crysis har släppts världen över? var kan man ladda ner demos? har letat på googleGoogle gillar nog inte dig i så fall. http://www.google.se/search?hl=sv&q=cr...kning&meta= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Något som var imponerande var atombombs vapnet, riktigt fin skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Fick spelet i onsdags. Spelet äger och självklart har man en burk som klarar High utan problem. Multiplayerläget gör bara spelet ännu bättre. Ett måste att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Men Aircondition, kör du sp-betan eller vad? För det finns väl bara sp-betan (demon) att ladda ner? För den har jag kört men "Just nu spelar jag banan där det blir ett väldigt stort slag mellan nordkoreanerna och amerikanerna." Vad är det för nån bana, demon innehåller ju bara en bana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Men Aircondition, kör du sp-betan eller vad? För det finns väl bara sp-betan (demon) att ladda ner? För den har jag kört men "Just nu spelar jag banan där det blir ett väldigt stort slag mellan nordkoreanerna och amerikanerna." Vad är det för nån bana, demon innehåller ju bara en bana! Spelet är släppt spånhuvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 OJ, OMG, jag tänkte att han körde betan/demon , LOL, sry :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 MEN VADDÅ?! Vilket slag mellan koreaner och amerikaner? Är det sp-demon, eller vilken???Ehm, har du sovit hela veckan? Du kan väl inte ha missat att Crysis har släppts världen över? Vad kan misstolkas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.