Hoppa till innehåll

Crysis


Aircondition

Rekommendera inlägg

storyn föll mig inte i smaken och dåligt optimerat menar jag att det är tonvis med buggar som man stör sig på osv.

De kunde gärna utvecklat spelet 2 månader till så man slipper massa skit buggar

Skulle du kunna ge exempel på buggar? Storyn är helt okej enligt mig. Visst, den är inte det bästa man sett, men den räcker åt ett en actionpangare.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 76
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

  • 5 veckor senare...

Har införskaffat ny data och prövat crysis återigen och det är så himla snyggt så jag bjuder på några screenshots jag själv tog ingame. Jag kör allt på high utan någon AA.

 

post-15529-1198252652_thumb.jpg

 

post-15529-1198252688_thumb.jpg

 

post-15529-1198252724_thumb.jpg

Redigerat av Tour
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men hur kan det hända sig att jag inte kan söndra tex hus eller staket, har försökt, tro mej.

På low kan man inte förstöra hus eller staket. spelet var byggt för minst medium om du frågar mig. och då menar jag verkligen "minst" B)

Tycker det är synd att man måste spela very high för att få solstrålar i jungeln, ser så fräckt ut med dom.

Sandbox 2 får man till spelet det gömmer sig i cd skivan, har spelat det ballt.

Grafik: 10 grymt bra, fast som sagt kör inte på low, spelet var defenetift inte till för det.

Story 7 (inte så värst genom tänkt, fast hey jag vill bara skjuta ner dom och döda aliens det är vad som ee kul, med nanosuit såklart B) , (

btw båt delen var grym

)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nån med lite mer crysis erfarenhet som vet hur man tar tag i koreaner vid halsen o slänger iväg dom?

Finns det några mer suit abbilites än de 4? Ja menar om jag aktiverar power tex får jag nått mer då förutom att jag kan hoppa högt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GripenII

Nån med lite mer crysis erfarenhet som vet hur man tar tag i koreaner vid halsen o slänger iväg dom?

Finns det några mer suit abbilites än de 4? Ja menar om jag aktiverar power tex får jag nått mer då förutom att jag kan hoppa högt?

Styrtka= Hoppa högt, Starkare skott, Starkhet

 

Snabbhet= Springer fortare

 

Osynlig= Ja ni vet.

 

Armor=Armor mot skott.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klickar på "F" och sedan åter igen "F" för att se dem flyga. ;D Nej, det finns inte mer i suiten förutom strength, speed, armor och cloak. Har inte ens installerat Crysis på min dator med 8800GT. Måste göras snart.

 

Edit: Ah, glömde att om du leker sniper är stenghtmode skitbra, du håller vapnet stadigare.

GripenII: Du får väl inte starkare skott för att du har strenghtmode? Verkar lite ologiskt.

Redigerat av Aircondition
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm med strength ingår ju "gravity boots", "stadyarm" och ja "strength". har för mig att du också kastar granater längre.

Speed är bara speed.

Cloak, ee stealth.

armor, genererar engerskin snabbare, funkar som armor (skyddsväst).

Sedan ee vapen menyn, fast svårt att räkna den som "funktion".

 

En fråga, jag såg att man kan ha nåt slags ammonation som har typ ett helt magasin med sömnpiller, hur fasiken får jag det. sedan skjuter man alla koreaner fast dom sövs inte direkt själva sömn ämnet släpps ut när man typ klickar på en "tangentknapp" ni fattar vart jag går va? vart hittar man ee frågan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...