lövet_91 Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Jag kan inte ändra till very high på advanced graphic settings i spelet nån som vet hur det går att åtgärda. Very high optiones är grå för mig. du använder xp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Jag kan inte ändra till very high på advanced graphic settings i spelet nån som vet hur det går att åtgärda. Very high optiones är grå för mig. Har förövrigt 40 fps med high och 4x AA på högsta upplösningen min skärm klarar.Mm jag vet min polare klara bara low, han fick nytt grafik kort och nu kan han klara medium och high, alltså dom vart inte "gråa" längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Jag kan inte ändra till very high på advanced graphic settings i spelet nån som vet hur det går att åtgärda. Very high optiones är grå för mig. du använder xp? Jaha juste man måste ha Vista. Men gick det inte låsa upp en grej så att man kunde köra dx10 crysis style på XP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Jaha juste man måste ha Vista. Men gick det inte låsa upp en grej så att man kunde köra dx10 crysis style på XP? nepp, impossible :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 (redigerat) jag var inne på nvidias hemsida och såg att dom hade släppt ett nytt moderkort som klarar 3 grafikkort samtidigt! http://www.nvidia.com/content/includes/images/us/product_detail/nfdec07/features_hybrid.jpg (trippla 8800Ultra) hur tror ni crysis funkar på en sån dator? ^^ ända problemet är att det inte får platts nåt ljud-kort men det intergrerade funkar nog fortfarande väldigt bra. Redigerat 27 December 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Att ha två kort i SLI i Crysis ger inte jättemycket, så jag skulle tippa på att det tredje kortet gör ännu mindre skillnad. Man kommer inte att maxa det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 asså jag kör på higt på allt och det funkar bra inget hack elr något. Jag har en bra dator. Det är ju lika värkligt som på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 OT: Jag har laddat ner Crysis <_< men jag kan inte köra online. När jag trycker på Create Account och skriver in allt står det; Lösenord matchar inte E-mailen. Tycker ni att ja ska köpa spelet för mina pengar iställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 s*tan vad varmt det måste bli med 3st ultra kort i datorn. nvidia lanserar ju grafikkort med dubbla gpu kärnor i slutet av februari geforce 9800gtx2. Och nej det är inte värt att köpa spelet för multiplayerns skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Att ha två kort i SLI i Crysis ger inte jättemycket, så jag skulle tippa på att det tredje kortet gör ännu mindre skillnad. Man kommer inte att maxa det i alla fall. knäckt! med 3-vägs-Sli kan man lira i maxxade inställningar i 1920x1020 i spelbar Fps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Att ha två kort i SLI i Crysis ger inte jättemycket, så jag skulle tippa på att det tredje kortet gör ännu mindre skillnad. Man kommer inte att maxa det i alla fall. knäckt! med 3-vägs-Sli kan man lira i maxxade inställningar i 1920x1020 i spelbar Fps ett ultra kort ca 5000x3=15k bara för grafikkorten för att få mindre än 40 fps i crysis känns som om man klarar sig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 (redigerat) haha mycket möjligt, men vafan, har man äckligt mycket pengar så varför inte lol ^^ Redigerat 27 December 2007 av lövet_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.