incognito Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Mina mardrömmar brukar oftast vara att jag är i tomma intet och bara får panik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Hehe , okej , Jag hade en dröm när jag var liten som jag drömde typ 7 gånger , Jag drömde att jag låg vaken i min säng klockan 24.00 och sen kom en häxa som skulle kittla mig ! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Jag minns en fast den drömde jag för typ 6 år sen men men det var så att jag & min pappa + min syrra var och fiska så ramla min syrra i vattnet & jag försökte hjälpa hon upp då kom den en haj och åt upp henne...:] min e rätt lik din fasst det var jag som ramla nner i vattnet och en spåckhuggare kom och åt upp mig.... Fasst mina läbbiga drömmer brukar va dom när jag svävar ur sängen och åker på en skateboard på magen ock det e ett hopp som jag flyger som inni h*lvete fasst mitt i luften vaknar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Jag kom ihåg en gång så var jag en legogubbe (reparatör eller nåt) också åkte jag helekopter och hoppade ner på en brinnande skyskrapa och dog, sedan väcktes jag till liv igen och sedan hände det igen, och igen, och igen, och igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Hände det tills du vakna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 jag har bara drömt två mardrömmar en drömde jag när jag var tre år då drömde jag att jag blev kidnappad utav askungens styvmor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Mysigt... vet inte om det jag upplevde för några år sen då jag var en liten plutt var dröm eller inte. hade bråkat grymt mycket med familjen en kväll och när jag gick och la mig var jag skitsur och drömde nåt konstigt om nån drake som ville käka upp mig. Ok, inte så farligt än, va. Men sen vaknade (jag tror iaf det till 99% chans) jag och gick för att gå på toa. Då hörde jag en saktmodig, hes röst som sa ungefär "kom in till mig" Ingen annan hade hört det så de trodde att jag drömde. Men jag är 99% säker på att jag var vaken. Iaf har jag aldrig vart så rädd som jag var då Det var din farsa som sa så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Jag brukar drömma samma mardröm den här drömmen har jag drömt kanske 100 ggr drömmer den typ 1 gång i månaden:jag står i en ring typ så är det massa monster som skriker & slår mig typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Mysigt... vet inte om det jag upplevde för några år sen då jag var en liten plutt var dröm eller inte. hade bråkat grymt mycket med familjen en kväll och när jag gick och la mig var jag skitsur och drömde nåt konstigt om nån drake som ville käka upp mig. Ok, inte så farligt än, va. Men sen vaknade (jag tror iaf det till 99% chans) jag och gick för att gå på toa. Då hörde jag en saktmodig, hes röst som sa ungefär "kom in till mig" Ingen annan hade hört det så de trodde att jag drömde. Men jag är 99% säker på att jag var vaken. Iaf har jag aldrig vart så rädd som jag var då det var din brorsa som vill retas me dig (han kanske visste att du hade mardrömmar) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Inte en chans. Tror ni inte jag vet hur mina familjemedlemmar låter? Förresten var inte min brorsa född, syrran sov som en stock och pappsen känner jag för väl för det. Det finns ingen människa i världen som kan förställa en röst så pass, det kan jag garantera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Det var svin läskigt när jag slogs mot en gris kulting buhäääää :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 hehe ! griskulting :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.