wilmerx.tk Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 (redigerat) Okej, jag är kär i en tjej, och vet inte om hon är kär i mig, men strunt i det så länge. I början var jag lite smått kär, och nu när jag lärt känna hon bättre får mitt hjärta adrenaline-kickar hela tiden som jag inte vågar släppa ut, utan jag "kväver" dem. Hon är väldigt schysst och har lika torr humor som mig. Vi brukar prata i både verkligheten och på MSN, men ingen av oss har visat "känslor" för varandra. Hon brukar typ prata med andra killar också, så man vet inte om hon gillar en. Kan någon hjälpa mig om hur jag skulle få henne? Skulle vara tacksam om någon gjorde så att jag fick henne, då ska jag riktigt mycket tacka den personen. Så, någon som kan hjälpa mig? Redigerat 16 November 2007 av wilmerx.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Samma sak i varje tråd... Go for it, skriv/säg på MSN/IRL att du gillar hon, om hon ej säger något så får du glömma hon, annars så kan du bara push it... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 16 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Men det är det som är svårt, vågar inte riktigt. Jag menar, vi går i samma klass, tänk så mobbar hon mig sen. (fast det tror jag inte hon skulle göra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Fråga om hon vill följa med på Bio eller något. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Men det är det som är svårt, vågar inte riktigt. Jag menar, vi går i samma klass, tänk så mobbar hon mig sen. (fast det tror jag inte hon skulle göra)Då får du väl slå ner dom? Dessutom om du säger det IRL så får hon svårt att tacka nej, t.ex gå på bio eller liknande, go for it puzzy!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Det är bra uppvärmning med en Biokväll eller hyrfilm :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Det är bra uppvärmning med en Biokväll eller hyrfilm :)Sorri , men detta kan misstolkas... Bra förslag om du menade att se nån vanlig film inte... p-rulle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 16 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Biofilm, intressant. Men det får hon inte att falla. Förutom bio då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Biofilm, intressant. Men det får hon inte att falla. Förutom bio då? Stan, chilla, lära känna varandra bättre osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 16 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Men hon är svår... ibland är hon riktigt "intim" och ibland inte... fattar inte vad jag ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Men hon är svår... ibland är hon riktigt "intim" och ibland inte... fattar inte vad jag ska göra.Ring henne imorn och se om hon har något planerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 16 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Det har hon, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.