Krishna Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 köpte assassin's creed för några dar sen och har fasnat. Jag är på ''memory block 3'' där man ska mörda tre olika män, en i varje stad. jag har pratat med ''barau''-killen (eller vad han heter) i varje stad och klättrat upp på alla ''Utkiks-ställen'' (de höga tornen) men ändå så kommer inga ''investigation-saker'' (pickpocket, eversdrop eller sånt) och kan drf inte komma vidare. Vad gör jag för fel? p.s. på de tidigare uppdragen har allt gått bra Tack på förhand :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotatoHead Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Jag tror att det beror på att du är i fel del av staden. Tex om du är i Rich Distric så ska du gå till en viewpoint i Poor eller Middle District. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krishna Skrivet 18 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 ok men om ja ska till t. ex. rich distrikt så kommer den där blåa saken o så står de typ : ''memory can not acces this time Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Exakt samma för mig... <_< :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 gå då till middle disrtict. Går inte det har ni redan dödat gubben i den staden. Testa en annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NickeHolmberg Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Tjena alla glada... Ser att fler en jag har samma problem i spelet är på exakt samma stä'lle nån som lyckats lösa problemet med att hitta dom??? Mvh niklas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 hitta alla ehm, dom där fågel grejerna, fast endå så får jag inte heller nån att slå upp (informerare), eller ens ett mål.. jag kommer inte in i middle district eller va de hette, och rich kan jag inte ens få iconer på nåt, ska jag dra till annan stad och kanske see om de är där man ska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Testat i alla städer nu.. händer inget :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 (redigerat) Ey´, Nu så,.. Jag drog runt i rich stället på ehm va heter staden..:P tror den börjar på A, aja den ee lite medeltids känsla typ, Jo man dödar william i den ocskå aja, jag stack dit under momery block 3, och sedan hitta jag en assassins (inte han i huset) som behövede min hjälp att döda 2 snubbar sedan hitta jag en som snacka högt inför folket, sedan hitta jag två som snacka så pickpocka jag han. man behöver bara hitta 3 st informationer. så sedan stack jag till assassins creed snubben (i huset) som man får fjädrar av och han sa att informationen räckte och här i fjärden, efter de kom jag typ till memory block 4, fast skall endå hitta 3 inforamtioner st i dom andra städerna nu också. ps: använde mig mycket av "Y" eagel vision. NPC:en lyser grå/vit som informationer. så leta efter en sån lite hela tiden, ta såna där fågelen hus, och hjälp invånarna samtidigt. fast lite lågt att man inte ens får hjälp av gps:en,. Redigerat 18 November 2007 av Pavilion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SeriousSam Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 ni ska hitta ett "utkiks-torn" som inte är på kartan som är rätt nära gränsen till den blåa saken, då kan ni komma vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 klara assassins creed förut. när man går till assassins snubben som man får fjädrarna av säger vart man ska leta efter informerare, när du ee nära en så kommer de upp tex lock on pickpoking target osv, eller en talesman osv. när man har klarat spelet och vill köra om uppdrag, så kommer dom man hittar vara på gps:en och de är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tbbe Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Jao du det finns ett sätt. jag gjorde på det sättet jag ver att det är jobbit men pröva att gå omkring på gatorna och titta runt, förr äller senare hittar du dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.