Hoppa till innehåll

Assassin's Creed

Krishna

Rekommendera inlägg

köpte assassin's creed för några dar sen och har fasnat. Jag är på ''memory block 3'' där man ska mörda tre olika män, en i varje stad. jag har pratat med ''barau''-killen (eller vad han heter) i varje stad och klättrat upp på alla ''Utkiks-ställen'' (de höga tornen) men ändå så kommer inga ''investigation-saker'' (pickpocket, eversdrop eller sånt) och kan drf inte komma vidare.

Vad gör jag för fel?

p.s. på de tidigare uppdragen har allt gått bra

Tack på förhand :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ey´,

Nu så,..

Jag drog runt i rich stället på ehm va heter staden..:P

tror den börjar på A, aja den ee lite medeltids känsla typ, Jo man dödar william i den ocskå

aja, jag stack dit under momery block 3, och sedan hitta jag en assassins (inte han i huset) som behövede min hjälp att döda 2 snubbar sedan hitta jag en som snacka högt inför folket, sedan hitta jag två som snacka så pickpocka jag han.

man behöver bara hitta 3 st informationer.

så sedan stack jag till assassins creed snubben (i huset) som man får fjädrar av och han sa att informationen räckte och här i fjärden, efter de kom jag typ till memory block 4, fast skall endå hitta 3 inforamtioner st i dom andra städerna nu också.

ps: använde mig mycket av "Y" eagel vision. NPC:en lyser grå/vit som informationer. så leta efter en sån lite hela tiden, ta såna där fågelen hus, och hjälp invånarna samtidigt. fast lite lågt att man inte ens får hjälp av gps:en,.

Redigerat av Pavilion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

klara assassins creed förut.

när man går till assassins snubben som man får fjädrarna av säger vart man ska leta efter informerare, när du ee nära en så kommer de upp tex lock on pickpoking target osv, eller en talesman osv. när man har klarat spelet och vill köra om uppdrag, så kommer dom man hittar vara på gps:en och de är bra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 7 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...