Plankan Skrivet 17 November 2007 Rapport Skrivet 17 November 2007 Jag undrar bara om nån av er vet fusket så att ditt fordon blir vanlig igen te.x. Min bil börjar brinna så gör man ett fusk så brinner den inte typ. Jag har kollat fusken men hittar den inte! Obs behöver fusket till playstation2
Halo_Winner Skrivet 21 November 2007 Rapport Skrivet 21 November 2007 Jag undrar bara om nån av er vet fusket så att ditt fordon blir vanlig igen te.x. Min bil börjar brinna så gör man ett fusk så brinner den inte typ. Jag har kollat fusken men hittar den inte! Obs behöver fusket till playstation2 Det är lättare att hitta den koden om du säger vilket Gta spel du menar. Sen så finns inte det fusket till Gta San Andreas iallafall.
Cyper Skrivet 21 November 2007 Rapport Skrivet 21 November 2007 Jag undrar bara om nån av er vet fusket så att ditt fordon blir vanlig igen te.x. Min bil börjar brinna så gör man ett fusk så brinner den inte typ. Jag har kollat fusken men hittar den inte! Obs behöver fusket till playstation2 Har du kollat Google? Gamewinners? Och framför allt - Fuskarkivet?
Northwest Skrivet 22 November 2007 Rapport Skrivet 22 November 2007 på San andreas kan du göar skyddsväst koden så blir fordonet helt igen.
Rekommendera inlägg